Geplaatst op

30+ dagen geleden

Beschrijving

Medior salarisadministrateur 2 november 2020 Ben jij een echte teamspeler en kun je loonstroken lezen en draaien als de beste? Zou je graag als medior salarisadministrateur voor onze klanten de handen uit de mouwen steken op het gebied van loonadministratie? Wil je werken in een jong team in een leerrijke omgeving? Dan ben jij de payroll held die wij zoeken! Wij geloven in: samen maken we toekomst! Dagelijks werken we met elkaar samen voor onze klanten in de Brainportregio vanuit één vestiging in Eindhoven. Wij zijn een jonge, professionele organisatie waarin je de ruimte krijgt jezelf te zijn. We zijn alles behalve een traditioneel accountantskantoor. Innovatie en technologie staan bij ons hoog op de agenda. Bovenal kijken we breed naar de ontwikkeling van onze mensen . Wat hebben wij jou te bieden in de rol van medior salarisadministrateur? Volop kansen en mogelijkheden om onze salarisadviespraktijk verder mee uit te bouwen! Bovenal ga je als expert aan de slag op het gebied van loonadministratie waaronder het verzorgen van loonstroken en salarisverwerking voor onze klanten. De werkzaamheden vragen een nauwkeurige manier van werken. Oog voor detail is heel belangrijk. We bieden je een afwisselende baan; elke dag is anders. Vandaag werk je vanuit ons kantoor, morgen bij een van onze klanten. Je werkt namelijk regelmatig op locatie bij onze klanten, zodat je hen zo effectief en efficiënt mogelijk kunt bijstaan. En voor de toekomst bieden we je alle ruimte om door te groeien richting onze adviespraktijk. Zo kun je klanten op gebied van HR breed bijstaan en verder helpen. De functie is zowel parttime als fulltime in te vullen. Een fijne werkomgeving Een gezellige werksfeer en onderlinge contacten als in een kleine organisatie; we kennen elkaar allemaal! Goede balans tussen samen aan het werk zijn voor klanten, inspanning en ontspanning; Samenwerken als een team, met vooral jonge mensen; Een fonkelnieuwe werkplek en fijne thuisbasis (per 1 februari werken we vanuit onze nieuwe ontmoetingsplek op Beemdstraat 36 in Eindhoven); Hoog kwaliteitsstreven in een professionele werkomgeving; De leukste klanten in de Brainportregio; Persoonlijke benadering van jouw loopbaan rekening houdend met jouw wensen, ambities en privé-situatie; Alle vrijheid en ruimte om eigen initiatieven en ideeën in te brengen en te realiseren. Samenwerken in teams Het salarisadviesteam bestaat uit echte specialisten en is onderdeel van het accountancy team. Dit team bestaat uit zo’n 35 collega’s die onze klanten ontzorgen op financieel gebied, van transactieverwerking tot jaarrekening, en bijstaan met deskundig advies. We werken nauw samen met alle disciplines binnen Joanknecht. Samenwerken moet je dus echt leuk vinden. Want samen maken we toekomst. Weten hoe het is om bij Joanknecht te werken? Lees het verhaal van Laura Beerens , senior medewerker accountancy bij Joanknecht, of een van onze andere medewerkersverhalen . Jouw talent Enthousiast, communicatief vaardig en een echte payroll expert? Wij willen jou! Je hebt mbo of hbo werk- en denkniveau. Een afgeronde opleiding op het gebied van salarisverwerking (PDL of VPS) is een pré, maar geen vereiste. Ook heb je minimaal drie jaar relevante werkervaring in een vergelijkbare functie. Verder ben je proactief, nauwkeurig en bereid de handen uit de mouwen te steken. Kennis van en ervaring met Loket.nl is een pré. Parttime werken is mogelijk. Contact Vertel ons jouw verhaal, motivatie en ambitie tijdens een kennismakingsgesprek! Neem direct contact op met Lonneke van Loon-van Bavel, hr-adviseur, op telefoonnummer +31 (0)40 240 9463 of via lvloon@joanknecht.nl . Een online assessment maakt deel uit van de sollicitatieprocedure. Dit assessment brengt je werkstijl in kaart en het meet een aantal competenties die belangrijk zijn voor deze functie en je verdere loopbaan. Daarnaast maakt de aanvraag van een Verklaring omtrent Gedrag onderdeel uit van de sollicitatieprocedure voor deze vacature.
Source: Joanknecht & Van Zelst