Type functie

Fulltime, Parttime

Geplaatst op

19 dagen geleden

Beschrijving

Wat bieden we jou?

Als verpleegkundig consulent zorg je voor het afnemen van (medische) telefonische intakes volgens een vastgesteld zorgprotocol. Je luistert naar de zorgbehoefte van de klant en geeft op basis daarvan een zorginhoudelijk advies met betrekking tot continentiezorg en diabeteszorg. Aan de hand van het gesprek en de afspraken die gemaakt zijn met de zorgverzekeraars, bepaald je de juiste materialen die geleverd moeten worden.
Je zult regelmatig in overleg zijn met zorgprofessionals zoals apotheken, thuiszorg of een huisartsenpraktijk. Daarnaast draag je actief bij om werkprocessen te optimaliseren binnen het team. Ongeveer 1 á 2 keer per jaar heb je een nooddienst buiten kantoortijden waarbij je stand-by staat voor de klanten. Je kan dan gebeld worden voor vragen of als er noodorders verstuurd moeten worden. Uiteraard ontvang je hier een vaste vergoeding voor.

Wat het leuke aan deze vacature is dat je zorg levert op een andere manier en niet meer direct aan het bed. Je komt te werken in een groeiende en dynamische organisatie met een zelfstandig en fris team van 16 verpleegkundigen. Je bent voornamelijk zelfstandig aan het werk, maar uiteraard kan je sparren met collega’s. Je behoudt in deze functie je BIG registratie en geven wij je voldoende tijd en mogelijkheden om jezelf te ontwikkelen met behulp van externe trainingen. Je krijgt dus volop mogelijkheid om jezelf te blijven ontwikkelen!

Wat je hiervoor terugkrijgt:

  • Leuke functie waar je kan werken tussen de 32-36 uur per week;
  • Een salaris tussen de € 2.428,- en € 3.256,- op basis van een 38 urige werkweek (afhankelijk van kennis en ervaring);
  • Diensten zijn van 08:00-16:30, 08.30-17:00 uur en 09:30-18:00 uur;
  • Reiskostenvergoeding;
  • Behoud van je BIG registratie;
  • Reiskostenvergoeding;
  • Een enthousiast team die zich dagelijks inzet om de best mogelijke zorg op afstand te leveren.

Wat vragen we van jou?

  • Diploma Verpleegkundige niveau 4 of 5;
  • Een geldige BIG registratie;
  • Klantgerichte en commerciële instelling;
  • Je bent handig met computersystemen;
  • Flexibel en positief;
  • Je bent mensgericht, vooruitstrevend en verantwoordelijk, passend bij de kernwaarden van de organisatie.

Heb jij een hart voor de zorg maar wil je jouw kennis op een andere manier inzetten? Dan is ben jij degene die wij zoeken! Reageren kan via de sollicitatiebutton of mail je CV en motivatie naar maarssen@trend.nl. Voor vragen kan je bellen naar 0346-555007.