FUNCTIEBESCHRIJVING
GEPLAATST
30+ dagen geleden

Beschrijving

Vendor specialist
Zoek je een uitdagende functie waarbij jij verantwoordelijk bent voor ons IT leveranciersmanagement? Wellicht is de functie van Vendor Specialist bij ARAG dan jouw ideale vervolgstap!

Lees verder, reageer en dan spreken wij elkaar hopelijk snel!
Functiebeschrijving
ARAG is in beweging en heeft zich ambitieuze doelen voor de toekomst gesteld. Als Smart Insurer zien wij ons als dé innovatieve en klantgerichte rechtsbijstandsverzekeraar met een duidelijke visie, een heldere missie en de ontwikkeling van onze medewerkers vooropgesteld. Maar ook een organisatie die lerend is én weet te anticiperen op de snel veranderende wereld om ons heen. Actuele onderwerpen als digitalisering, Agile werken en Legal Tech is waar wij ons de komende jaren op richten. Vanzelfsprekend draag jij hier als Vendor Specialist aan bij!

Want als onze Vendor Specialist ben je de spil tussen onze leveranciers en interne afnemers van de IT services en producten. Je begeleidt leveranciers om hun diensten optimaal binnen ARAG te kunnen inzetten. Voor de interne afnemers van de diensten en producten bewaak je de gemaakte afspraken ten opzichte van hetgeen wordt geleverd. Je daagt de afnemers uit om optimaal gebruik te maken van de geleverde diensten en producten. Indien nodig initieer je contact momenten om de verwachtingen met betrekking tot de leveringen nader af te stemmen en bij te sturen. Dit alles binnen de kaders van de bestaande compliancy regels. En wat mag je verder verwachten als onze nieuwe Vendor Specialist:
  • Je beoordeelt contracten op inhoudelijke juistheid, risico’s, tenaamstellingen etc.
  • Vastlegging en beheer van de contracten in ons CRM systeem
  • Je hebt contact met leveranciers over wijzigingen op de bestaande contracten, beëindigingen en verlengingen
  • Na ondertekening controleer je, in overleg met de business en beheerders, of de overeengekomen afspraken nagekomen worden
  • Deelname aan operatoneel-/serviceoverleg én tactisch overleg
  • Beoordelen van ontvangen facturen of die overeenkomen met de overeengekomen SOW’s
  • Je schakelt veel met de Strategische Inkoper en met de collega’s van Procurement van ons moederbedrijf. Daarnaast schakel je veel met de interne collega’s van BITS over de technische aspecten van contracten en mogelijkheden
  • Tot slot kijk je naar verbetermogelijkheden op de eigen afdeling, werk je verbetervoorstellen uit en implementeer je deze veranderingen in processen en systemen gericht op verbetering van efficiëntie en effectiviteit van de werkzaamheden op de afdeling
Over de afdeling / bedrijfscultuur
Bij BITS (Business Information Technology Services) werken 40 collega’s, verdeeld over 4 teams, namelijk het BI team, team Change, team IT Operations én ons Legal Tech Development team. De verschillende competenties werken vanuit de Agile Scrum methodiek intensief samen. Jouw collega’s van BITS hebben standplaats Leusden, maar werken vanwege de actuele situatie grotendeels vanuit huis. De werksfeer is professioneel, eigentijds, dynamisch en laagdrempelig. Met plezier aan het werk zijn vinden wij belangrijk. We organiseren -ook nu op afstand- regelmatig leuke activiteiten en evenementen voor de organisatie en het team.
Functie-eisen
Je hebt een afgeronde hbo opleiding (bijv. juridisch of IT) en hebt minimaal 3 jaar relevante werkervaring met contract- en leveranciersmanagement. Daarnaast heb je ervaring en/of affiniteit met IT processen, tools en leveranciers. Je bent analytisch, accuraat én beschikt over goede communicatieve vaardigheden.  Je bent vernieuwend, zit vol ideeën en hebt zin om anderen daarin mee te nemen.
Wat bieden we
  • Een marktconform salaris gebaseerd op een 38-urige werkweek
  • Variabele werktijden en de mogelijkheid tot inruilen van vrije tijd en salaris
  • Aantrekkelijke secundaire arbeidsvoorwaarden, zoals een vaste 13e maand en een goede pensioenregeling
  • Ruime mogelijkheden voor persoonlijke ontwikkeling en het volgen van opleidingen
  • ARAG Vitaliteitsprogramma (waaronder ons sportprogramma)
Interesse?
Ben jij de professional die wij zoeken en heb je belangstelling voor deze uitdagende baan? Dan ontvangen wij graag jouw CV en motivatie.

Heb je nog vragen? Neem dan contact op met onze Recruiter Danny Rumpel op 06 30 46 07 01.
 
Over ARAG
ARAG is een onafhankelijke rechtsbijstandverzekeraar en juridisch dienstverlener. Wij maken het recht toegankelijk en betaalbaar voor iedereen. Onze ambitie is om de beste juridische dienstverlener van Nederland zijn. Klanttevredenheid en kwaliteit van dienstverlening zijn hierbij de uitgangspunten.

ARAG Nederland maakt onderdeel uit van de ARAG Groep, een van oorsprong Duits familiebedrijf met vestigingen in 16 Europese landen, de Verenigde Staten, Canada en Australië. Met zo’n 750 professionals in Nederland werken wij in een collegiale omgeving en informele werksfeer vanuit de locaties in Amsterdam, Rotterdam, Den Haag, Leusden en Roermond. Meer weten? Klik dan op onze bedrijfspagina.
Bron: ARAG