Technisch Administratief Medewerker

TalentScoutZ

Eindhoven, NB

FUNCTIEBESCHRIJVING
FUNCTIETYPE
Eindhoven, NB, NL
Fulltime
LOCATIE
Eindhoven, NB
GEPLAATST
15 dagen geleden

Clubprofiel

Onze klantenrelatie is een Europese specialist voor ‘state of the art’ (openbare) zwembaden en technische installaties in de regio van Eindhoven.

Dit familiebedrijf is al langere tijd marktleider in de Benelux, op het gebied van waterattracties en innovatieve technieken (laag verbruik, lange technische levensduur, innovatieve filtersystemen). Samen met 65 medewerkers staan zij garant voor een gedegen product. Voor meer dan 350 opdrachtgevers in België en Nederland onderhoudt, beheert en garandeert deze unieke club al haar werk en installaties zelf.

Deze organisatie is ruim 80 jaar geleden opgericht en wil zich dan ook nog steeds verder door blijven ontwikkelen. Vanwege de positieve ontwikkelingen en groei binnen deze mooie club zijn wij voor hen exclusief opzoek naar een Service Coördinator.

Jouw positie in het veld

Als Technisch administratieve coördinator kun je laten zien hoe je jouw technische kennis, talent in plannen & organiseren, coördineren, administratieve accuratesse en klantgerichtheid kunt combineren. Ben jij de missende link in dit team, wordt dan een onomstreden basisspeler als technisch administratief medewerker die een belangrijke coördinerende rol aanneemt binnen het Service & Onderhoud team. Zorg voor een vloeiend samenspel door op de meest efficiënte manier te zorgen voor de planning, materialen en een strak schema, zodat de klant uiteindelijk altijd tevreden is. In de teams van onze klantrelatie is er ruimte voor persoonlijke vooruitgang en wordt er gestreefd naar een team vol met ambitieuze spelers.

  • Taken binnen deze functie:
  • Bij klachten of storingen analyserend vragen en door vragen;
  • Klanten informeren;
  • Uitvoeren van een gedegen werkvoorbereiding en planning van de Servicemonteurs;
  • Materiaal stroom voorbereiden;
  • Aanmaken en afhandelen van Werkbonnen en tijdig bestellen benodigde materialen;
  • Offertes opstellen.

Transfereisen

Jij bent voor klanten het aanspreekpunt binnen het team. Je bent communicatief vaardig, oplossingsgericht en stressbestendig, zodat je altijd de rust en het overzicht bewaard op het veld. Je vindt het leuk om relatiebeheer bij te houden en hebt de kwaliteiten om deze verbindingen ook zelf te leggen. Je bent de Regisseur binnen de afdeling Service & Onderhoud die zorgt dat alles in goede banen loopt.

  • HBO werk- en denk niveau
  • Minimaal een afgeronde Mbo-opleiding, bij voorkeur in een technische richting;
  • Goede beheersing van de Nederlandse taal in woord en geschrift;
  • Proactieve houding en weet dat succes en goede planning samengaan;
  • Relevante werkervaring, bij voorkeur in de installatietechniek;
  • Ontwikkelde MS Office skills;
  • Beheersing van de Nederlandse en Engelse taal (Frans is een plus);
  • Kennis/ervaring hebben met Syntess en een affiniteit met zwembaden is een plus;
  • Je bent voor minimaal 32 uur per week beschikbaar en in een straal van 30 km rondom Eindhoven woonachtig.

Voorwaarden spelerscontract

  • Een vaste fulltime baan of minimaal 32 uur (functie in de dagdienst);
  • Prima salaris en bijbehorende arbeidsvoorwaarden;
  • Goede ontwikkelingsmogelijkheden binnen een fantastische club;
  • Werken in een team met gemotiveerde collega’s die samen één missie hebben;
  • Familiebedrijf kenmerkt zich door teamgevoel en persoonlijke aandacht;
  • Goede toekomstperspectieven binnen een groeiende en innovatieve organisatie.

Over het bedrijf

TalentScoutZ