Het aanspreekpunt zijn voor klanten en collega’s betreffende alle aspecten aangaande de service dispatch activiteiten van de afdeling Service Dispatch
Werkt nauw samen met en in opdracht van de Service Business Support Manager.
Draagt zorg met zijn/haar team voor een correcte en efficiënte afhandeling van alle dispatch service gerelateerde activiteiten.
Verantwoordelijk voor het behalen met zijn/haar team van de gestelde doelen welke in overleg zijn opgesteld samen met de Service Business Support Manager.
Signaleert capaciteitsproblemen en adviseert hieromtrent de Service Business Support Manager.
Leiding geven
De Teamleider Service Dispatch is primair verantwoordelijk voor het optimaal functioneren van het team.
Coaching en faciliteren van zijn/haar team gedurende het jaar om resultaten te optimaliseren.
Voert regelmatig individuele voortgangsgesprekken en stemt afwijkingen tijdig af met de Service Business Support Manager.
Voert het Performance Management proces uit volgens het geldende beleid in afstemming met en soms samen met de Service Business Support Manager.
Bewaakt inzetbaarheid van de Service Dispatch medewerker(ster)s, en stuurt daarop bij.
Service Dispatch
Geeft leiding aan de uitvoering van de planning en afhandeling (in de breedste zin) van alle service gerelateerde planningsactiviteiten en voert in voorkomende gevallen deze (mede) uit.
Rapporteert voortgang aan Service Business Support Manager.
Organiseert zelfstandig team bijeenkomsten.
Signaleert kennisbehoefte en adviseert het management hieromtrent.
Gevraagd en ongevraagd advies geven m.b.t. het beter functioneren van de Service Dispatch.
- Bewaakt voortgang over probleemoplossing en communiceert dit met de klanten (intern/extern).
- Verbetert samen met de Service Business Support Manager de processen binnen de afdeling en herkent en ondervangt proces verstoringen.