Geplaatst op

30+ dagen geleden

Beschrijving

Job Description

Teamleader Service Dispatch

Vooronze locatie in Capelle aan den Ijssel, zijn we op zoek naar een
Team LeaderService Dispatch


Wat je zult doen..
  • Het operationeel leiding geven aan een Service Dispatch team.


    • Dagelijkse leiding en verantwoordelijkheid voor het optimaliseren van het team en de door hen uit te voeren taken en processen


    • Operationele ondersteuning en mede uitvoeren van de dagelijkse activiteiten

    • Het signaleren van procesverstoringen, incidenten of problemen en het nemen van passende maatregelen

    Hoeje het zult doen..

    • Het aanspreekpunt zijn voor klanten en collega’s betreffende alle aspecten aangaande de service dispatch activiteiten van de afdeling Service Dispatch

    • Werkt nauw samen met en in opdracht van de Service Business Support Manager.

    • Draagt zorg met zijn/haar team voor een correcte en efficiënte afhandeling van alle dispatch service gerelateerde activiteiten.

    • Verantwoordelijk voor het behalen met zijn/haar team van de gestelde doelen welke in overleg zijn opgesteld samen met de Service Business Support Manager.

    • Signaleert capaciteitsproblemen en adviseert hieromtrent de Service Business Support Manager.

    • Leiding geven

    • De Teamleider Service Dispatch is primair verantwoordelijk voor het optimaal functioneren van het team.

    • Coaching en faciliteren van zijn/haar team gedurende het jaar om resultaten te optimaliseren.

    • Voert regelmatig individuele voortgangsgesprekken en stemt afwijkingen tijdig af met de Service Business Support Manager.

    • Voert het Performance Management proces uit volgens het geldende beleid in afstemming met en soms samen met de Service Business Support Manager.

    • Bewaakt inzetbaarheid van de Service Dispatch medewerker(ster)s, en stuurt daarop bij.

    • Service Dispatch

    • Geeft leiding aan de uitvoering van de planning en afhandeling (in de breedste zin) van alle service gerelateerde planningsactiviteiten en voert in voorkomende gevallen deze (mede) uit.

    • Rapporteert voortgang aan Service Business Support Manager.

    • Organiseert zelfstandig team bijeenkomsten.

    • Signaleert kennisbehoefte en adviseert het management hieromtrent.

    • Gevraagd en ongevraagd advies geven m.b.t. het beter functioneren van de Service Dispatch.
    • Bewaakt voortgang over probleemoplossing en communiceert dit met de klanten (intern/extern).
    • Verbetert samen met de Service Business Support Manager de processen binnen de afdeling en herkent en ondervangt proces verstoringen.



    Qualifications

    Waar we naar op zoekzijn..




    • MBO / HBO opleidingsachtergrond

    • Aantoonbare leidinggevende ervaring of kwaliteiten

    • Ervaring met MS Office met name MS Word en MS Excel

    • Ervaring met uitvoeren van planning werkzaamheden

    • Administratief onderlegt

    • Kennis van normen, intern kwaliteitssysteem, - procedures en veiligheidsregels.


    Wat we bieden..


    Johnson Controls biedt je een uitdagende werkomgeving waarin je de kans krijgtom je talent volledig te kunnen ontplooien. We bieden daarnaast eenaantrekkelijk markt conform salarispakket aan. Ook bezorgen we je uiteraard denodige opleidingen en trainingen om je functie optimaal uit te kunnen voeren.

    Heeft deze vacature je interesse gewekt? Stuur dan je sollicitatie bij voorkeurin via onze website. Als alternatief kan je ook je sollicitatie of eventuelevragen insturen via careersbenelux@jci.com


    Job Customer Support
    Primary Location NL-Netherlands-Capelle aan den Ijssel
    Organization Bldg Technologies Solutions
    Source: Johnson Controls, Inc