Type functie

Fulltime

Geplaatst op

12 dagen geleden

Beschrijving

Ben jij nog bezig met je studie en op zoek naar een leuke (bij)baan? Weet jij wat er komt kijken bij het voorschrijven of uitgeven van medicatie in het ziekenhuis of openbare apotheek, of lijkt het je interessant om je hier verder in te verdiepen? Dan is de functie van Supportmedewerker Medicatie/Apotheek echt iets voor jou!

Jouw baan

Als Supportmedewerker Medicatie / Apotheek ben jij verantwoordelijk voor het geven van 1e of 2e lijns support aan onze klanten. Vragen of problemen van eindgebruikers waar applicatiebeheerders of key-users geen antwoord op hebben, krijg jij op je bord.
Je analyseert de vraag en zorgt voor een tijdige en kundige beantwoording. Eerst samen met ervaren collega’s, daarna zelfstandig. Om de functie nog uitdagender te maken, behoort het testen van alles rondom medicatie en de apotheek ook tot je verantwoordelijkheden. Het betreft zowel het testen van bugfixes als nieuwe releases. Wij zorgen dat je intern alle kennis kan opdoen die je nodig hebt voor deze functie.

Jouw team

Je werkt vanuit een gedreven en enthousiast team van consultants en supporters. Je teamgenoten ondersteunen je, zijn je sparringpartners en staan open voor nieuwe, frisse ideeën. Jouw uitvalsbasis is ons nieuwe kantoor in de Crystal Tower bij Station Sloterdijk. Hoewel sommige van jouw collega’s in Heerenveen en Hoogeveen zitten, zijn de lijnen erg kort. Mede doordat zij jou regelmatig in Amsterdam bezoeken.

Jouw werkdag

De dag begint met de wekelijkse kennissessie, waarbij een collega je bijpraat over de laatste ontwikkelingen op het gebied van onze specialistische software. Daarna ga je snel aan het werk om de laatste supportvragen van klanten te beantwoorden. Een van de vragen gaat over een foutmelding tijdens het aanmaken van recepten. Je zet je tanden erin en duikt in de achterkant van HiX. Al snel zie je dat je de hulp nodig hebt van een ontwikkelaar. Samen zorgen jullie dat de klant weer snel aan het werk kan. Je trakteert je collega op koffie en je verdiept je weer in de volgende vraag.

Wat bied jij?

  • De Nederlandse taal machtig zijn / Mastery of the Dutch language
  • HBO- of WO-niveau
  • Minimaal 1 jaar beschikbaar
  • Affiniteit met ICT
  • Zelfstandig en daadkrachtig
  • Analytisch inzicht
  • Communicatief vaardig
  • Servicegericht
  • Geen '9-17 mentaliteit'
  • Affiniteit met en kennis van de gezondheidszorg, en specifiek de (openbare- of poli) apotheek

Wat bieden wij?

Om het werken bij ChipSoft nóg aangenamer te maken, bieden wij:

  • Een aantrekkelijk salaris
  • Uitstekende secundaire arbeidsvoorwaarden
  • Uitgebreide interne en externe opleidingsmogelijkheden
  • Informele werksfeer met sociale activiteiten na werktijd
  • Gebruik van sportschool inclusief personal trainer

Heb je vragen over een vacature of ChipSoft? Onze recruiters zitten voor je klaar. Bel ons op werkdagen via +31 20 4939000. Je kunt ook mailen naar

werken@chipsoft.nl

.

Zie je geen passende vacature, maar kun jij ChipSoft wél versterken?
Stuur dan een open sollicitatie.