Functietype

Fulltime

geplaatst op

30+ dagen geleden

Locatie

Ede, GE

Beschrijving

Onze opdrachtgever levert nationaal en internationaal diensten op het gebied van connectivity, telefonie en security. Het is een bedrijf dat onder andere via via aan haar klanten komt, meestal beginnen het samenwerken met een nieuwe klant met iets kleins en door de kwaliteit van het geleverde groeit de samenwerking snel. Momenteel zijn er 33 medewerkers in Ede waaronder 8 projectmanagers die ook support leveren.

Doel van de functie is ervoor zorgen dat de projectmanagers goed worden ondersteunt en dat de klant, als er een issue is, snel de juiste opvolging hoort. Steekwoorden zijn proactief, service- en klantgericht. Het is een mooie functie waarvoor we mensen zoeken, omdat we de zaken anders aanpakken zoeken we in feite overgekwalificeerde mensen die het nog steeds leuk vinden om klanten te helpen. Mensen “te goed noemen” is raar maar wat we er mee bedoelen is dat veel bedrijven support inrichten zodat het niet leuk is en veel mensen juist denken dat ze snel iets anders zoeken qua baan omdat support slechts een beginnetje is!

Bij veel bedrijven werken supportmedewerkers met een dienst of product waarbij ze bijvoorbeeld onze opdrachtgever aan telefoon krijgen omdat het product/dienst niet goed werkt, ze kunnen vaak het alleen doorgeven aan een ontwikkelaar die ze moeten vragen of er iets kan worden aangepast aan het product zodat de klacht niet meer voorkomt. 

Wij doen dat anders; wij proberen het zo in te richten zodat de engineers de ruimte hebben om zelf veel meer te kunnen doen en oplossen. Dat maakt het ook veel leuker want uiteindelijk spreek je dan vooral veel tevreden klanten in plaats van ontevreden mensen.

Tot op heden hebben onze projectmanagers de klanten ingeregeld maar ook support gegeven …. alles in een hand. We groeien nu zo snel dat dit niet langer mogelijk is maar we willen dat de klant, onze leverancier en onze eigen medewerker wel dezelfde beleving blijven houden.

We willen nu nieuwe medewerkers vinden die het leuk vinden om support te geven omdat ze ook weten dat ze een goed product leveren of weten dat er binnen onze opdrachtgever tijd en aandacht is voor eventuele problemen. Support is geen kostenpost maar juist een belangrijke afdeling die oplevert!

Heb je ruime ervaring in de Telecom en vind je omgaan met klanten leuk, aarzel dan niet maar reageer even ….

Hier een aantal punten die in je voordeel spreken als je die hebt:

  • Meer dan 3 jaar werkervaring in een dienstverlenende rol binnen de telecom (bijvoorbeeld delivery, support, incident management);
  • Goed overzicht van de diensten en mogelijkheden die het telecomnetwerk biedt en besef wat belangrijk kan zijn voor je klanten;
  • Wederom overzicht kunnen behouden en alle belangen van de verschillende partijen goed behartigen (zowel van leveranciers, eindklanten als eigen interne afdelingen);
  • Procesverbeteringen voorstellen en doorvoeren om zo problemen te voorkomen;
  • Je verder ontwikkelen in klantgerichtheid of nieuwe diensten zoals SDWAN;
  • Goed Engels en Nederland in woord en geschrift;
  • Zelfstandig werken en thuis werken in combinatie met werken in Ede (minimaal 3 dagen);
  • Bereid zijn om bereikbaarheid diensten met je collega’s te delen zodat ze netjes verdeeld worden!