Salaris
€3.44k - €4.74k Per maand
Type functie
Fulltime
Geplaatst op
30+ dagen geleden
Bij Integratie en Connectiviteit/ Shared services zorgen wij voor de generieke infrastructuur om efficiënt en effectief te kunnen werken. Bijvoorbeeld door integratie van netwerk, security en access management en de werkplek hardware. Denk hierbij aan de hardware die nodig is voor werkplekken in zowel de operatie als kantooromgeving, het gebruik van mobiele devices zoals handhelds voor chauffeurs en de telefonie van onze medewerkers op straat en in de operatie .
Als Solution consultant ben jij het contactpersoon voor de mobiele handhelds op hardware en OS niveau, voor zowel collega's als onze IT-leveranciers. Je voert de regie op de standaard inrichting van deze devices en stemt dit af met de leverancier(s). Gezamenlijk zorg je ervoor dat devices de juiste security patches en firmware updates krijgen en dat de connectiviteit gewaarborgd is, zowel WiFi als 4G(5G). Voor de business ben je aanspreekpunt voor heldere afspraken met leveranciers.
Je hebt en houdt overzicht op alle devices (zo’n 13.000!) en weet welke applicaties er op de devices draaien voor de verschillende Business Units. Je bepaalt de langere-termijn visie voor deze handhelds en stelt de roadmap op voor wat betreft beheer, bewaakt changes en implementaties en houdt nauw contact met collega’s van I&C (Integratie en Connectiviteit);
Dit doe je niet alleen! Als afdeling werk je intensief samen met de portfolio manager/ product owner en collega’s in het I&C team, alsmede afstemming met architectuur voor het volgen van de doelarchitectuur. Ook werk je direct samen met een team van ongeveer 20 collega’s die vanuit de samenwerking specialistische producten en diensten levert aan de diverse onderdelen van PostNL.
Kortom een uitdagende rol met diverse taken en uitdagingen! Zowel om je kennis toe te passen als technisch specialist met diepgaande kennis en interesse in mobile devices als professionalisering en standaardisatie van de omgeving richting de toekomst.
We willen de favoriete bezorger van de Benelux zijn door iedere dag weer bijzondere momenten te bezorgen. Daarbij staan onze medewerkers voorop en onze klanten centraal. We zoeken altijd naar manieren om het nóg beter te doen. En daar hebben we jou bij nodig. Door slimme keuzes te maken en oplossingen toe te passen zorg jij mede ervoor dat de bezorgers beter hun werk kunnen doen en de gebruiker van de devices en oplossingen direct ervaart wat de toegevoegde waarde is.
• Een veelzijdige functie als belangrijke kennishouder en schakel tussen de business en IT voor 37 uur per week;
• Een salaris van min. €3.440, tot max. €4.740,- bruto per maand bij 37 uur (CAO schaal 10);
• 8% vakantiegeld en 25 vrije dagen als je fulltime werkt;
• Collectieve zorgverzekering en goed pensioen via ons eigen PostNL pensioenfonds;
• Laptop, smartphone en tegemoetkoming in je reiskosten/thuiswerkvergoeding;
• Veel afwisseling, zelfstandigheid en verantwoordelijkheid in je werk en persoonlijke ontwikkeling;
• Standplaats: Den Haag met bereidheid bij de klant/operatie locatie te werken wanneer nodig.
PostNL wil de favoriete bezorger zijn voor iedereen. Dus is ook iedereen welkom bij ons en maakt het niet uit waar je bent geboren, waar je in gelooft en van wie je houdt. Het gaat ons om jouw unieke talent
Een pre employment screening is onderdeel van de sollicitatieprocedure. Dit betekent dat je bij je indiensttreding een Verklaring Omtrent Gedrag (VOG) moet kunnen overleggen.
Selectie vindt plaats op basis van CV, motivatie en online gesprekken. Je kunt reageren t/m 8 januari 2021. In verband met de feestdagen komen wij na 4 januari terug op je sollicitatie,