Salaris

€2.5k - €3.5k Per maand

Type functie

Fulltime

Geplaatst op

30+ dagen geleden

Beschrijving


Voor een technische producent en leverancier in Zwolle zoeken wij per direct een service planner. Heb jij al ervaring opgedaan in de planning van monteurs en ben je toe aan een volgende stap?

Bedrijfsomschrijving

De klant waar wij een service planner voor zoeken is een dochteronderneming van een internationale producent en leverancier van verpakkingssystemen en materialen. Met de producten en expertise zorgt de organisatie voor veilig en onbeschadigde transporten van intern en externe transport.

In jou rol als service coördinator en planner ben jij de onmisbare schakel in het proces om de klanten zo efficiënt mogelijk te ondersteunen. Jij bent klant en commercieel gedreven en bent in staat om met technische klanten en monteurs te schakelen. Je bent een echte multi-tasker, en puzzelt zo elke dag alle storingen, onderhoudsvragen en installaties projecten in de planning. Daarnaast ben je continue gericht op verbetering van het proces.

Je komt in een team te werken met 5 andere medewerkers waaronder 1 teammanager service onderhoudt. Er wordt onderling veel samengewerkt en er zijn korte lijnen met andere afdelingen.

Omschrijving
  • Maakt een dagelijkse- en termijnplanning met betrekking tot de onderhoudsdienst
  • Communiceert met klanten en collega's over ingeplande of in te plannen activiteiten
  • Verstrekt informatie aan de manager S&O met betrekking tot klantvragen
  • Adviseert de inkoper bij het bestellen van onderdelen voor klanten en monteurs
  • Ondersteunt de administratieve verwerking van de buitendienst activiteiten (monteurs)
  • Neemt actief deel aan het continue verbeterproces

Profiel van kandidaat
  • Je hebt HBO werk- en denkniveau op technisch/administratief gebied
  • Minimaal 3-5 jaar werkervaring
  • Beheersing van de Engelse en Duitse taal
  • Ervaring met Lean is een pré
  • Je bent stressbestendig, sociaal en communicatief vaardig

Aanbod

Voor de functie service planner / coördinator ligt het salaris tussen de €2500,- tot €3500,- o.b.v. 38 uur per week. Wij zoeken iemand die het liefst per direct beschikbaar is voor 38 of 40 uur (waarvan 2 ATV-uren). Je krijgt een contract voor een jaar met uitzicht op een vast contract. Er is een prettige werksfeer en krijgt de ruimte om je verder te ontwikkelen in een groeiende omgeving. Hierdoor zijn er ook interne doorgroeimogelijkheden.

Over het bedrijf

P
P
P
P

Page Personnel

Page Personnel is een toonaangevend werving- & selectiebureau gespecialiseerd in de rekrutering van operationele professionals voor vaste, tijdelijke en temp-to-perm posities. Onze klantenkring varieert van trotse familiebedrijven (MKB) tot multinationals en van maakbedrijven tot (financiele) dienstverleners. Of u nu op zoek bent naar een junior kandidaat of juist een ervaren operationele professional, bij ons bent u aan het juiste adres!
Samen met Michael Page en Page Executive, maakt Page Personnel onderdeel uit van het overkoepelende PageGroup. Deze holding werd vier decennia geleden opgericht in het Verenigd Koninkrijk en staat genoteerd aan de London Stock Exchange (MPI) sinds april 2001.

Wij zijn gespecialiseerd in de volgende disciplines:
Finance & Accounting
Secretarial & Business Support
Sales Administration
Information Technology
Supply Chain
Techniek & Engineering

Bedrijfsgrootte

5000 t/m 9999 werknemers

Opgericht

1994