Geplaatst op

30+ dagen geleden

Beschrijving

Service Planner Als Service planner ben jij de schakel tussen onze (internationale) klanten en onze Service Engineers. Je bent het aanspreekpunt voor service gerelateerde vraagstukken en zorgt voor een correcte afhandeling hiervan. Je geeft telefonisch advies en zoekt naar passende oplossingen. Hieronder valt ook het verzorgen, coördineren en bewaken van de planning voor onze Service Engineers. Ook bewaak je de voortgang dat de klant wordt bedient zoals in de verkooporder is afgesproken en dit alles leg jij administratief vast in het ERP Systeem (Ridder IQ). Het doel is om samen met je collega`s te zorgen voor een perfecte klantbeleving en hoge klanttevredenheid. In deze functie ben je onderdeel van de afdeling Service & Support en rapporteer je aan Manager Service & Support. Een greep uit je takenpakket; Eerste aanspreekpunt voor onze (internationale) klanten en Service Engineers voor onderhoud, reparaties, storingen en planning; Maken van zowel de lange,- als korte termijnplanning; Werkvoorbereiding en coördinatie van onderhoud en projecten in samenwerking met onze Technical Specialist; Aanvragen van vluchten en hotel voor onze Service Engineers; Voorbereiden van maintenance bezoeken, organiseren van spare-parts en/of materiaal; Werkzaamheden en overige administratieve zaken invoeren in het ERP Systeem. Jouw profiel: Als Service Planner ben je accuraat, stressbestending, oplossings- en servicegericht. Je bent administratief sterk, weet hoofd- van bijzaken te onderscheiden, kunt prioriteiten stellen en je weet je hoofd koel te houden in de hectiek. Daarnaast heb je een zelfstandige werkhouding en ga je proactief te werk. Tevens beschik je over uitstekende communicatieve en schriftelijke vaardigheden in zowel het Nederlands als in het Engels. Ook heb jij minimaal 2 jaar werkervaring in een soortgelijke functie, hebt affiniteit met techniek en beschikt over een MBO-4 werk- en denkniveau. Naast bovenstaande punten, is de persoonlijke klik voor ons heel belangrijk. Een positieve instelling en uitdagingen te lijf willen gaan, beschouwen we als vanzelfsprekend. Flexibel, enthousiast en geen moeite met onze open bedrijfscultuur is voor ons een must. Wat bieden wij: Een dynamische werkomgeving binnen een stabiel groeiende organisatie. Onze mensen maken het verschil en de teamspirit en waardering voor elkaar is dan ook voelbaar. Als je jezelf persoonlijk wil ontwikkelen met vakgerichte opleidingen dan bieden wij hier volop mogelijkheden voor. Daarnaast bieden wij een fulltime dienstverband en uitstekende primaire en secundaire arbeidsvoorwaarden, waaronder 30 vakantiedagen, goede pensioenregeling, maandelijks een gezamenlijke (uitgebreide) lunch en organiseren we leuke incentives voor onze medewerkers. Kortom: een afwisselende functie in een dynamische, informele werkomgeving in een team met enthousiaste gedreven professionals. EuroSort is gevestigd in `s-Graveland en is specialist in het leveren van op maat ontworpen sorteermachines. Wereldwijd leveren wij sorteerinstallaties en zijn we marktleider in diverse branches, waar wij erg trots op zijn. Contact Us Please fill out this form and a representative will reach out to you.
Source: EuroSort BV