Geplaatst op

30+ dagen geleden

Beschrijving

Summary: 

 

NIBC is op zoek naar een senior administratief medewerker voor de backoffice van het spaar- en hypotheekbedrijf binnen Retail Banking van NIBC. De backoffices zijn georganiseerd binnen het Klant Contact Center.

 

Job Description:

 

Het Klant Contact Center (KCC) is verantwoordelijk voor de klantsupport aan de Spaar- en Hypotheekklanten van NIBC Direct. Voor het spaarbedrijf vervult het KCC tevens de mid- en backoffice operations werkzaamheden. Voor hypotheken zijn de primaire mid- en backoffice werkzaamheden geoutsourcet naar gespecialiseerde service providers (o.a. Stater in Amersfoort) en zijn de werkzaamheden voor het KCC beperkt tot call en email afhandeling van eindklanten. Vanaf begin 2021 echter zal ook een beperkt deel van de financieel administratieve werkzaamheden voor het Hypotheekbedrijf binnen het KCC worden belegd zodat deze samen wordt geintegreerd met de administratieve werkzaamheden voor het Spaarbedrijf.

Het KCC-team bestaat in totaal uit 25-30 medewerkers waarvan 6 vaste, bij NIBC in dienst zijnde medewerkers, de overige medewerkers zijn bij NIBC gedetacheerde young professionals die onze klanten helpen met hun vragen betreffende onze spaar en hypotheekproducten. Elke dag weer willen we onze klanten topservice bieden; duurzame klantrelaties ontwikkelen en behouden, daar staan wij voor.

Voor ons Backoffice team zijn we nu dus op zoek naar een gedreven, ervaren senior administratief medewerker die het backoffice team verder gaat brengen.

Wat ga je doen?

  • Het uitvoeren en coördineren van diverse Backoffice taken;
  • Het uitvoeren en coördineren van de (jaarlijkse) audits en steekproeven ihkv monitoring binnen het eigen aandachtsgebied;
  • Het opstellen, verwerken en beoordelen van betaalopdrachten in het facturatiesysteem Pelican;
  • Het beheren van facturen en uitvoeren van diverse controles;
  • Het uitvoeren van diverse administratieve processen en controles ten behoeve van het  Hypotheek- en Spaarbedrijf mede ook voor DGS en VIA doeleinden;
  • Het updaten en bewaken van de kwaliteit van spaar gerelateerde klantdata mede ihkv DGS;
  • Het onderhouden van contacten met stakeholders van het Hypotheek- en Spaarbedrijf betreffende het eigen aandachtsgebied;
  • Het verstrekken van informatie en het verzorgen van rapportages aan stakeholders van het Hypotheek- en Spaarbedrijf.

Wie ben jij?

  • Je hebt een MBO plus of HBO werk- en denkniveau en je hebt minimaal 5 jaar ervaring in een idealiter coördinerende rol binnen een financieel administratieve omgeving;
  • Je bent accuraat, analytisch en je hebt een sterk cijfermatig inzicht;
  • Je hebt ervaring met financiële processen en het beheren en reconciliëren van financiële (product) administraties;
  • Je hebt ervaring met het efficiënter maken van administratieve processen;
  • Je beschikt over aantoonbare ervaring met MS Office en Excel (advanced level)
  • Je hebt affiniteit met het maken van rapportages en het werken met Business Objects of andere rapportage tools;
  • Je bent een teamplayer met een flexibele, positieve en service gerichte instelling;
  • Je bent idealiter 40 uur per week beschikbaar.

Wie zijn wij?

Onze doelstelling is om een verschil te maken voor onze klanten op beslissende momenten. De vindingrijkheid van onze oplossingen bepalen vaak het behalen van deze doelstelling. Wij geloven dat vindingrijke ideeën worden gecreëerd door diverse teams. Daarom zoeken we medewerkers met verschillende profielen die een bijdrage kunnen leveren aan onze open en diverse cultuur. Voor het verhogen van onze professionaliteit focussen we ons op het geven van continue feedback. Een hoge performance cultuur kan alleen behouden blijven door getalenteerde individuen wie klaar zijn om de volgende stap in hun groei te maken. Klik hier voor meer informatie.

Wat bieden we jou?

  • Een contract voor bepaalde tijd, met uitzicht op een vast dienstverband;
  • Een dynamische werkomgeving waar hard wordt gewerkt maar waar ook veel plezier wordt gemaakt;
  • Een ondernemend, jong en groeiend team;
  • Goede arbeidsvoorwaarden.
  • Daarnaast koesteren we onze ondernemende en vindingrijke cultuur door het aanbieden van flexibele apparaten en werkplekken. Hierdoor kun je werken waar en wanneer je wilt, wat leidt tot een betere performance en werk/privé balans.

Enthousiast geworden? Meer weten?

Voor verdere informatie over de functie kun je contact opnemen met Sladjana Erdevicki, via sladjana.erdevicki@nibc.com. Je kunt ook bellen: 06-50053287.

Solliciteren

Sollicitaties kunnen alleen worden ingediend via onze website. Via de ‘apply’ knop kom je direct op de Quick Apply-pagina. Hier kun je je cv uploaden. Het systeem haalt direct de nodige informatie uit je cv. Let op dat je verderop in het sollicitatieformulier een mogelijkheid krijgt nog meer documenten te uploaden.

Vergeet niet je motivatiebrief toe te voegen. In plaats van een motivatiebrief kun je een 2-minuten durende video waarin je je motivatie toelicht meesturen. Een assessment kan onderdeel uitmaken van de procedure.

Source: NIBC Bank