Salaris

€2.75k - €3.1k Per jaar

Type functie

Fulltime

Geplaatst op

30+ dagen geleden

Beschrijving

Functieomschrijving

Voor een makelaarskantoor in hartje Amsterdam zijn wij op zoek naar een proactieve, accurate en enthousiaste secretaresse die het huidige team van 2 secretaresses komt versterken. Vaste baan | fulltime | centrum van Amsterdam

Je komt te werken in een dynamische omgeving waar een beroep op je flexibiliteit en samenwerking wordt gedaan.

In deze functie ondersteun je, samen met je mede collega secretaresses, alle makelaars waardoor je veel afwisseling hebt. Je werkzaamheden zullen o.a. bestaan uit: telefoonbeheer, agendabeheer, contact onderhouden met diverse partijen, informatie verstrekken over de woningen en bedrijven die in verkoop/verhuur zijn, contracten en brochures maken, facturering, archivering en taxatierapporten uitwerken. De diversiteit van derde partijen vraagt om iemand die stevig in zijn of haar schoenen staat, die op verschillende niveaus weet te communiceren én een groot verantwoordelijkheidsgevoel heeft.

Wat wordt er geboden:
* Direct in dienst bij opdrachtgever;
* Salaris conform opleiding en ervaring;
* 23 vakantiedagen bij fulltime dienstverband;
* Gezellig en hecht team.

Functie-eisen

* Afgeronde secretariële opleiding, minimaal MBO 4 niveau, bv. Schoevers;
* Minstens 2 à 3 jaar werkervaring;
* Affiniteit met vastgoed;
* Goede beheersing van MS Office;
* Groot (mede-) verantwoordelijkheidsgevoel;
* Fulltime beschikbaar;
* Bij voorkeur op kort termijn beschikbaar;
* Uitstekende beheersing van de Nederlandse en een goede beheersing van de Engelse taal in w/g.

SOLLICITATIEPROCEDURE
Wij werken in opdracht van deze organisatie. Ben jij representatief en per direct beschikbaar? Stuur je cv en korte motivatie naar amstelveen@trend.nl t.a.v. Maartje van Bracht of bel 085-2733122. Na een eerste kennismaking via video bellen volgt er een gesprek bij de organisatie.