Geplaatst op

30+ dagen geleden

Beschrijving

Salarisadviseur/administrateur Ben jij secuur en communicatief vaardig? Dan is deze vacature iets voor jou! Wie zijn wij? MBV is een administratiekantoor in Nijkerk, wij verzorgen zowel de salaris- en personeelsadministratie als de financiële administratie voor, met name, diverse zorgverleners in de 1e lijn. Wat zoeken we? Ter versterking van ons team zijn we op zoek naar een enthousiaste en accurate salarisadviseur/administrateur voor 24 uur per week. Als salarisadviseur/administrateur maak je deel uit van een team van 4 collega’s en samen ben je verantwoordelijk voor het verzorgen van de salaris- en personeelsadministratie van de klanten van MBV. Niet alleen verwerk je de salarisadministraties; je bent het aanspreekpunt en de salarisadviseur voor de klanten. Je informeert, adviseert en ontzorgt de klanten op het gebied van personeel- en salarisvraagstukken. Je hebt veelvuldig (telefonisch) contact met de klanten, maar ook met externe instanties, zoals pensioenfondsen, Belastingdienst, UWV en verzekeraars. De werkzaamheden bestaan onder andere uit het: Verwerken en controleren van mutaties Maken en controleren van (proforma)salarisberekeningen Proactief verstrekken van informatie Aanspreekpunt voor personeel- en salaris gerelateerde vragen zowel telefonisch als per mail Een bijdrage leveren aan productontwikkeling ter verbetering van de kwaliteit van onze dienstverlening Zorgdragen voor een correcte aansluiting tussen de financiële en salarisadministratie Wie ben jij? Je bent een zelfstandige, kritische doener. Je bent flexibel, positief ingesteld en een echte teamplayer. Werken onder druk gaat niet ten koste van jouw kwaliteit. Door de veelvuldige klantcontacten zijn sterke contactuele en communicatieve eigenschappen een must. Welke kwalificaties heb je verder nodig? Afgeronde opleiding (salarisadviseur/administrateur/bedrijfseconomie/HR) mbo niveau 4 of hbo In het bezit van een PDL, VPS-diploma is een pré Minimaal 2 jaar ervaring in een vergelijkbare functie; ervaring bij een administratie- of accountantskantoor is een pré Actuele kennis van fiscale en sociale wetgeving, arbeids- en sociaal zekerheidsrecht Accuraat en sterk ontwikkeld cijfermatig en analytisch inzicht Kennis van AFAS Profit is een absolute pré Wat krijg je terug? Wij bieden je een uitdagende rol, met een grote mate van zelfstandigheid en ruimte voor eigen inbreng binnen een gezellig en professioneel team. Het salaris is passend bij je opleiding en ervaring. Selectieprocedure? Herken jij jezelf in bovenstaand profiel? Stuur dan voor 6 november 2020 jouw gemotiveerde brief met CV per mail naar margreet.kok@mbv-nijkerk.nl Voor vragen over deze functie kan je op maandag of woensdag contact opnemen met Margreet Kok via tel: 033 456 51 47. Acquisitie wordt niet op prijs gesteld. Secundaire arbeidsvoorwaarden: 25 vakantiedagen o.b.v. 40 uur Cursussen en opleidingen Pensioenregeling Contractduur: 12 maanden Parttime uren: 24 per week Deadline sollicitaties: 6 november 2020 Soort dienstverband: Parttime- bepaalde tijd Opleiding: mbo niveau 4 of hbo Thuiswerken: Tijdelijk (deels) vanwege COVID-19 Kennis maken met MBV?
Source: MBV Nijkerk