Salaris

€2,700 - €3,500 Per maand

Functietype

Fulltime

geplaatst op

30+ dagen geleden

Locatie

Roermond, LI

Beschrijving

 

SALARISADMINISTRATEUR

 

Startdatum                      :             Per direct                        

Regio                                :             Midden Limburg                                        

Uren                                 :             32-40 uur per week                                   

Dienstverband                :             Structurele baan op basis van Werving & Selectie

 

Bedrijfsprofiel:

Een  internationale organisatie waar professionaliteit, motivatie, klantvriendelijkheid en innovatie voorop staat. Dit binnen een informele sfeer met korte lijnen. Een uitdagende branche waar mensen met werklust, ambitie en motivatie werkzaam zijn. Zij verzorgen snel extra ruimte voor vele toepassingen, zoals  noodgebouwen en demontabele gebouwen.

 

Functie-inhoud:

Een zelfstandige en uitdagende functie met veel verantwoordelijkheden. In deze functie ben je een sparringpartner voor HR en directie. Je komt terecht in een ervaren en leuk team met informele werksfeer van 6 collega’s. Wij bieden je een dynamische functie in een groeiend bedrijf.  Dat betekent korte lijnen in een zeer klantgerichte organisatie. Een gezond werkklimaat waarin motivatie, professionaliteit, klantvriendelijkheid en innovatie voorop staat, is kenmerkend voor de sfeer bij onze opdrachtgever.

  • Het verzorgen van de salarisadministratie voor onze vestigingen in Nederland, Duitsland, Oostenrijk, Frankrijk en België.
  • Het verwerken van financiële administratie.
  • Beheer van verzekeringsportefeuille (Employee Benefits).
  • Aangiften van de loonbelasting controleren.
  • Controlewerkzaamheden jaarrekening en personeel gerelateerd zaken.
  • Ondersteuning van de controller.

 Functie eisen:

  • HBO denk- en werkniveau.
  • Een afgeronde PDL opleiding en werkervaring op het gebied van salarisadministratie met een internationaal karakter.
  • Enthousiast, proactief, accuraat, kritisch en goede communicatieve en sociale vaardigheden.
  • Beheersing van de Nederlandse en Engelse taal in woord en geschrift.
  • Kennis van de Duitse en Franse taal is een pré.
  • Ervaring met MS-Office pakket, met name Excel.
  • Up-to-date kennis van de fiscale regelgeving en pensioenen.

Wat zij bieden:

Zij bieden je een zelfstandige functie met ruimte voor eigen initiatief in een groeiende, internationale organisatie. Je werkt in een informele, internationale omgeving in een leuk team van 3 collega's op het hoofdkantoor in Midden Limburg. Daarbij een goed pakket aan arbeidsvoorwaarden. Geen enkele dag is hetzelfde door de diversiteit aan werkzaamheden.