geplaatst op

30+ dagen geleden

Locatie

Hilversum, Landelijk

Beschrijving

32 - 40 uur - Landelijk - Arrange Interim
Wij breiden ons team graag uit met een ondernemende en resultaatgerichte Projectmanager Facilitair. Lijkt het jou een uitdaging om bij verschillende organisaties aan de slag te gaan? Om te adviseren, doen en managen? Mee te denken en mee te werken, steeds weer net even anders? Zet jij jouw expertise en ervaring graag in voor goed werkende oplossingen voor uitdagingen bij onze klanten? Weet jij andere collega's te inspireren en te motiveren? Dan kan dit jouw nieuwe uitdaging zijn, lees snel verder!

Wat je gaat doen?
Als Projectmanager Facilitair ga je vanuit een dienstverband bijArrange Interim aan de slag bij onze opdrachtgevers. Zo krijg jij de kans om je werkervaring en expertise verder uit te breiden op uitdagende opdrachten. De inhoud van de opdrachten waarop je wordt ingezet zal variëren. Elke opdracht is anders en dit maakt deze baan juist zo leuk! Zo voer je de ene keer een opdracht uit als Manager van een team, de andere keer leid je een project of ben je Adviseur voor je klant. Strategie vertaal jij met gemak naar operatie en theorie zet jij met plezier om naar praktische oplossing(en). Jij maakt de vertaalslag!

Voorbeelden van opdrachten zijn:

  • Facilitair Manager;
  • Senior Adviseur FM beleid;
  • Transitie Manager;
  • Projectleider Huisvesting.
Voorbeelden van inhoud en verantwoordelijkheden:
  • Je brengt een advies uit of bent verantwoordelijk voor projecten op het gebied van bijvoorbeeld huisvesting & vastgoed.
  • Je bent primair verantwoordelijk voor het opleveren van een aantal (raam)overeenkomsten (bijvoorbeeld kantoor- en thuiswerkplekken).
  • Je bent verantwoordelijk voor de begeleiding en / of implementatie van een aanbesteding.
  • Je geeft advies op het gebied van het vormen van een facilitair beleid.
  • Je bent facilitair (eind)verantwoordelijk voor één of meerdere locaties.
  • Je analyseert en adviseert, om vervolgens samen de weg naar implementatie en realisatie te slaan.
  • Je verbindt mensen, processen, klant en leverancier.
  • Jij zet beweging in gang in efficiency, effectiviteit, resultaten én daarmee de verbetering van de performance en klanttevredenheid.
  • Je signaleert vanuit betrokkenheid dwarsverbanden en weet samenhang te creëren.

Hoe we jou voor ons zien?
Ja, je bent een professional, inhoudelijk expert op het gebied van Facility Management en dit is op inhoud en gedrag overduidelijk. Daarmee is eigenlijk bijna alles gezegd, maar hoe maak je dit duidelijk aan ons? Een aantal voorbeelden:
  • Je bent in staat om snel en gedegen informatie tot je te nemen en dit te toetsen op kwaliteit.
  • Jij houdt oog voor krachtenvelden en je hebt snel inzicht in de bedrijfscultuur en structuur van de organisatie.
  • Je weet het concept en de doelstellingen van ArrangeGroup te vertalen naar goed werkende oplossingen voor relaties.
  • Je profileert je sterk naar klanten en als voorbeeldrol binnen de organisatie.
  • Jij weet collega's te inspireren en te motiveren.
  • Je bent resultaatgericht, besluitvaardig en beschikt over overtuigingskracht.
  • Goed is voor jou niet goed genoeg, je streeft naar een resultaat dat de opdrachtgever doet verassen. Het geeft je energie om net dat beetje meer te geven!
Dit vinden we ook belangrijk:
  • Je hebt een afgeronde HBO opleiding, bij voorkeur in de richting van Facility Management.
  • Je hebt +/- 8 jaar werkervaring.
  • Ervaring met interim management is een pré.
  • Je hebt een ondernemende en commerciële instelling.
  • Je hebt een creatieve en klantgerichte werkstijl.
  • Je woont centraal, bij voorkeur in de randstad / Midden-Nederland.
  • Je bent in het bezit van een rijbewijs en bereid om te reizen naar je opdracht.

Praktisch om te weten:
  • Ons hoofdkantoor zit in Hilversum en jij zit vooral bij de klant. Dat kan overal in Nederland zijn!
  • Goede secundaire arbeidsvoorwaarden, waaronder de lucky day. Dit is een dag in het jaar die mag worden ingezet om iets goeds te doen voor anderen.

Waar kom je te werken?
Arrange Interimmaakt onderdeel uit van ArrangeGroup. Een facilitair ondernemershuis. Onderling werken wij veel samen met de BV's Arrange Integrateden Arrange Consultancyom in te kunnen spelen op alle facilitaire vraagstukken. Een groot voordeel, want je hebt veel leuke collega's met veel kennis en ervaring in huis. Wij werken samen aan de ambitie 'werk en omgeving beter en leuker maken'. Wij zijn een dynamische organisatie, geen dag is hetzelfde. We besteden veel waarde aan ontwikkeling. Samen bespreken we je ambities, wat je wilt bereiken en wat je concreet gaat bijdragen. We motiveren je graag om vanuit je kracht, aan de slag te gaan met jouw ontwikkeling en met die van anderen.

En? Hebben we een match?
Ben je enthousiast na het lezen van deze vacature? Wij ontvangen graag jouw CV en vinden het nóg leuker om te lezen waarom je zo enthousiast bent! En heb je vragen? Neem gerust contact op met Iris Lammerts van Bueren door te mailen naar iris.lammertsvanbueren@arrangegroup.nl

Je kuntuitsluitend online solliciteren via de onderstaande 'solliciteer' button.
Bron: ArrangeGroup