Functietype

Fulltime

geplaatst op

27 dagen geleden

Locatie

Den Bosch, NB

Beschrijving


Ben jij een Payroll Specialist die altijd op zoek is naar verbetering? Ben minimaal MBO opgeleid in financiele richting en heb je je cv aangevuld met PDL of VPS? Ben je communicatief vaardig en positief ingesteld? Dan ben jij wellicht de Payroll Specialist die ik zoek!


Voor een van mijn klanten in Den Bosch ben ik op zoek naar een ervaren Payroll Specialist. Het betreft een functie van 24-32 uur per week. In deze sollistische rol ben je verantwoordelijk voor de payroll activiteiten van A tot Z. Denk hierbij bijvoorbeeld ook aan activiteiten rondom pensioenen en verzekeringen.

Je maakt deel uit van het HR team, bestaande uit drie personen. Financieel inzicht is van cruciaal belang in de rol omdat van je verwacht wordt te schakelen met diverse lagen binnen de organisatie, waaronder ook finance.


Taken en verantwoordelijkheden
  • Dagelijkse verwerking van payroll
  • Vervaardigen van loonstroken
  • Loon - en betaalspecificaties
  • Loonjournaalposten
  • Aanfite loonheffingen
  • Maandelijks overleg met de finance manager
  • Berekenen van vakantietoeslagen, eindejaarsuitkeringen en pensioenpremies
  • Je bent de vraagbaak voor je collega's
  • Procesoptimalisatie


Skills en opleiding
  • Je bent MBO - of HBO opgeleid, bij voorkeur in de richting van finance
  • Je hebt PDL of VPS afgerond
  • Je hebt minimaal drie jaar werkervaring als salarisadministrateur
  • Kennis van AFAS is een pre
  • Je bent servicegericht, communicatief, stressbestendig en vooral ontzettend gemotiveerd
  • Je bent een kei in prioriteiten stellen
  • Je bent een volwaardige sparring partner


Aanbod
  • Werken in een professionele en informele omgeving samen met hele ambitieuze collega's
  • Een sollistische rol waarbij je onderdeel bent van het HR team
  • Doorgroeimogelijkheden en vrijheid in de positie
  • De mogelijkheid om kosteloos opleidingen en trainingen te volgen om je verder te ontwikkelen
  • Mogelijkheid om (flexibel) thuis te werken, ook na corona

Interessant? Reageer dan direct!

Over het bedrijf

Company Logo Walters People
Company Logo Walters People
Company Logo Walters People
Company Logo Walters People

Walters People

Walters People is specialist in de bemiddeling van zowel tijdelijke als tijdelijke naar vaste medewerkers binnen financiële en business support functies. Het is ons doel om zo snel mogelijk de perfecte match te vinden: de ideale kandidaat voor onze opdrachtgever en de meest passende baan voor onze kandidaat. Binnen 24 uur stellen wij de meest geschikte professional voor en daarmee voorzien wij in de dringende behoefte van onze klant aan personeel.

Walters People is actief in België, Frankrijk, Nederland en Spanje. In Nederland ligt onze focus op de regio´s Amsterdam, Eindhoven, Rotterdam en Utrecht.

We groeien snel en zijn daarom op zoek naar recruitment consultants voor onze teams in Amsterdam, Eindhoven en Rotterdam. Ben jij commercieel ingesteld en wil je snel carrière maken binnen een dynamische organisatie? Ga naar onze website voor meer informatie over een carrière in recruitment en onze interne vacatures.

Bedrijfsgrootte

100 t/m 499 werknemers

Branche

Accounting and Auditing Services

Secundaire arbeidsvoorwaarden

Evenementen voor werknemers, Referral bonus, Flexibel rooster, Game kamer, Sport abonnement, Korting op mobiele telefoon, Kantine, Parkeren, Professionele ontwikkeling, Pensioen / Pensioenplan , Reis kosten vergoeding, Reis kosten vergoeding voor OV, Vakantiedagen, Auto van de zaak, Werken vanuit huis

Oprichtingsjaar

1985

Website

https://www.walterspeople.nl/