Salaris

€4.5k - €6k Per maand

Type functie

Fulltime

Geplaatst op

30+ dagen geleden

Beschrijving

Een vaste baan als Payroll Specialiast EMEA bij een internationale en technische organisatie in de regio Utrecht (38 uur, fulltime, vaste baan, regio Utrecht)

De organisatie bestaat uit 37 vestigingen op 5 continenten met meer dan 1.100 medewerkers wereldwijd. In Nederland werken bij deze organisatie ongeveer 100 mensen in zowel de binnen- als buitendienst. In deze functie maak jij onderdeel uit van de afdeling finance en lever je door jouw zelfstandigheid een sterke bijdrage aan het HR en finance team.

Als specialist beheer je de payroll voor meerdere entiteiten. Dit betekent dat jij payroll mutaties aanlevert aan ADP Streamline, de payroll output controleert, journaal voorbereidt en ervoor zorgt dat betalingen tijdig en nauwkeurig worden uitgevoerd.

Jouw takenpakket:
* Het onderhouden en voorbereiden van de loonlijst voor Nederland, Frankrijk, Duitsland, Verenigd Konikrijk, Ierland, Spanje, Italië, Zwitserland, Polen, Zweden, Noorwegen, Denemarken en België;
* De gegevensvalidatie en oplossen van discrepanties binnen strakke deadlines;
* Relaties met ADP beheren en focus houden op de nauwkeurigheid en tijdige ontvangst van payrollrapporten;
* Opstellen van maandelijkse loonafstemmingen, dagboek- en opbouwrapporten;
* Antwoord op belastingaankondigingen, loonopdrachten, werkloosheidsclaims, overheidscorrespondenties en verificatie van werkgelegenheid voor internationale organisaties;
* Op de hoogte blijven van de lokale en internationale loonregelgeving;
* Verantwoordelijk voor het beheer en de administratie van alle pensioen- en verzekeringsaanbieders;
* Vereiste belonings- en voordelenbeleid maken in samenwerking met de relevante afdelingen (bijv. Telefonie, reisbeleid);
* Rapporteren aan de EMEA Business Controller;

WIJ VRAGEN:
* HBO werk- en denkniveau;
* Minimaal vijf jaar ervaring in een payroll / boekhoudomgeving (je hebt bijvoorbeeld VPS afgerond);
* Ervaring met payroll van meerdere landen binnen een internationale omgeving;
* Uitstekende communicatieve vaardigheden in het Nederlands en Engels;
* Uitstekende organisatorische vaardigheden en het vermogen om te multitasken;
* Een hoge mate van nauwkeurigheid en aandacht voor detail;
* Probleemoplossend denken en een positieve instelling;
* Kennis van ADP is een grote pré.

Indien jij op ZZP of interim basis zou willen werken, nodigen wij je ook uit om te reageren op deze vacature.

WIJ BIEDEN:
* Een internationale en dynamische werkomgeving;
* Een vaste baan waarbij je direct in dienst treed bij de opdrachtgever;
* Een salaris van maximaal €6.000,- bruto per maand op fulltime basis;
* De mogelijkheid om eigenaar te worden van loonprocessen;
* Reiskostenvergoeding van €0,19 cent per kilometer;
* Overwerkvergoeding indien van toepassing;
* Premievrij pensioen.

SOLLICITATIEPROCEDURE
Word jij enthousiast van deze baan? Dan komen wij graag met jou in contact! Je kan reageren via de sollicitatiebutton of je CV mailen naar zeist@trend.nl. Na een eerste online kennismaking, volgt er een gesprek bij de organisatie alvorens zij een aanbod doen.

Over het bedrijf

T
T
T
T

Trend People

WAAROM SOLLICITEREN VIA TREND PEOPLE?

  • Wij werken in opdracht van deze organisatie om de vacature in te vullen.
  • Jouw sollicitatie valt beter op t.o.v. andere sollicitanten omdat wij jouw profiel persoonlijk bespreken.
  • Persoonlijke begeleiding, van opmaak cv tot aan onderhandeling over je salaris en overige arbeidsvoorwaarden.
  • Wij kennen deze organisatie goed en we bereiden je voor op je sollicitatiegesprek. Hierdoor weet je wat je kan verwachten en kan jij jezelf beter presenteren.
  • Mocht je voor deze vacature niet in aanmerking komen, dan kijken wij met jou welke organisaties en vacatures beter bij jou passen.
  • We bemiddelen naar vaste banen, waarbij je ook direct in dienst bij de organisatie kan komen.


Kwaliteit, aandacht voor mensen en altijd gefocust op het creëren van meerwaarde, dat is waar Trend voor staat. Geen gewoon uitzendbureau, maar een fullservice organisatie waar het draait om vakkundige bemiddeling in diverse sectoren. Vanuit een sterk vestigingennet in Midden-Nederland werken onze medewerkers intensief met elkaar samen om voor onze opdrachtgevers en kandidaten het beste resultaat tot stand te brengen.

Topkandidaat gezocht? Wij vinden de allerbeste. Morgen een oplossing nodig? Wij bieden er vandaag al een. Dat is typisch Trend. Succes gegarandeerd.

www.trend.nl

Bedrijfsgrootte

20 t/m 49 werknemers

Opgericht

1990