Meewerkend Teamleider Supportdesk

YMPACT Recruitment B.V.

Oisterwijk, NB

FUNCTIEBESCHRIJVING
HOOFDKWARTIER
Oisterwijk, NB, NL
LOCATIE
Oisterwijk, NB
GEPLAATST
30+ dagen geleden

Als teamleider van de Supportdesk geef je leiding aan het Supportteam. Je zorgt ervoor dat het bij ieder teamlid duidelijk is wat er van hem of haar wordt verwacht. En dat de afspraken worden nagekomen. Je hebt overleg met collega’s over de taakverdeling, prioriteiten en lopende projecten. Je zorgt ervoor dat alle processen efficiënt verlopen en de afdeling als een team opereert. Ook het optimaliseren van de huidige werkwijzen behoren tot het takenpakket. Dan zijn wij op zoek naar jou!


JOUW WERKGELUK:

Krijg je energie van het feit dat je samen met je team projecten van A tot Z gaat leiden en begeleiden. Jouw projecten met veel dynamiek, afwisseling en verantwoordelijkheid. Iedere dag ziet er anders uit voor een meewerkend Teamleider Supportdesk. Je bent op meerdere projecten actief voor diverse opdrachtgevers en stakeholders. Klantencontact, aansturen van het supportteam, overleggen met de klanten en je medewerkers in het veld (site management), zijn elementen die je op het lijf geschreven zijn.

Je hebt een sturende spilfunctie, werkt intensief samen met je collega's. Als teamleider van de Supportdesk geef je ook leiding aan het Supportteam (bestaand uit 6 collega’s). Jij zorgt ervoor dat het bij ieder teamlid duidelijk is wat er van hem of haar wordt verwacht en dat de afspraken worden nagekomen.

Je hebt overleg met collega’s over de taakverdeling, prioriteiten en lopende projecten. Je zorgt ervoor dat alle processen efficiënt verlopen en de afdeling als een team opereert. Ook het optimaliseren van de huidige werkwijzen behoren tot het takenpakket.

Kortom je hebt een breed takenpakket maar daar blijf jij rustig onder en managed organisch diverse uitdagingen inclusief de bijkomende gevoeligheden samen met jouw team. Je pakt de dingen kordaat op en staat stevig in je schoenen. Tevens ga je stralen van het feit dat deze uitdaging/functie mooie en realistische KPI’s heeft en zeer zeker geen 9 tot 5 mentaliteitskarakter in zich heeft.


WAT GA JE DOEN EN WAT IS JE TOEGEVOEGDE WAARDE?

Je toegevoegde waarde is wendbaarheid en natuurlijk overwicht. Jouw wendbaarheid zorgt ervoor dat jij het project en de projectaanpak kunt aanpassen aan je omgeving en de veranderende markt. Door deze wendbaarheid kan direct je anticiperen en transformeren in deze veranderde markt/branche.

Jouw wendbaarheid voegt waarde toe aan:

Collectieve intelligentie (deze helpt om nieuwe, slimme en gedragen manieren te vinden m.b.t. een optimaal resultaat). Collectieve intelligentie van je ‘inner circle’ (het team), de eindgebruiker/klant en overige stakeholders voeg je organisch samen.

Verandermanagement, je bent je ervan bewust dat binnen jouw team ook andere vaardigheden nodig zijn, bv communiceren, motiveren, verbinden, het duiden van gedrag en daar zo nodig een effectieve interventie op plegen.

Flexibiliteit. Flexibiliteit t.a.v. de toekomst door het gebruik van apps, artificial intelligence, samenwerkingstools, en vooral m.b.t. projectcommunicatie (denk hierbij aan gebruik van social media, vlogging, het gebruik van infographics en evt. livestreams t.a.v. het project).


Jouw taken zijn onder anderen (voorbeeld van diverse werkzaamheden):

  • Verantwoordelijk voor de dagelijkse planning en uitvoering binnen de afdeling Support.
  • Het bewaken van de kwaliteit en het aansturen van de werkzaamheden binnen de afdeling Support.
  • Het bieden van ondersteuning en begeleiding van collega teamleden.
  • Actief bezig zijn met de optimalisatie van interne processen.
  • Het aanspreekpunt bij escalatie of klantcontact op locatie.
  • Het documenteren van (nieuwe) processen en werkwijzen.
  • Het beantwoorden van inkomende telefoongesprekken en e-mails.
  • Het overleggen met collega’s over storingen, meldingen en vragen etc.
  • Het registeren van meldingen en incidenten.
  • Het uitvoeren van administratieve werkzaamheden behorend bij de Supportdesk.
  • Je fungeert als aanspreekpunt voor relaties.
  • Het updaten van ID-software bij klanten.
  • Het ondersteunen van klanten bij vraagstukken over ID-software of ondersteund hardware.
  • Het opzetten van (klant specifieke) testomgevingen.
  • Het ondersteunen bij het testen van nieuwe softwaretoepassingen.
  • Het testen van nieuwe softwaretoepassingen.
  • Het signaleren van vraagstukken bij klanten die mogelijk kunnen dienen als commerciële kansen.

Jouw natuurlijk overwicht zorgt ervoor dat je beschikt over een helicopterview en een natuurlijke, empathische leiderschapsstijl. Je voegt waarde toe door de projectcoördinatoren in hun kracht te zetten door jou enthousiasme. Jij leidt hun gedrevenheid in goede banen en hebt oog voor hun persoonlijke en vakinhoudelijke ontwikkelingen. Ook ben je niet te beroet om als “meewerkend” voorman/vrouw te fungeren en draag je graag je steentje bij in het team!


DE ORGANISATIE:

ORIBI ID-Solutions is het eerste bedrijf dat het verwerken van een identiteit heeft vertaald naar het optimaliseren van bedrijfsprocessen. In hun optiek is het controleren van een identiteit geen doel op zich, maar een middel om een belangrijk doel te bereiken. Een identiteit wordt namelijk geverifieerd met een reden. Deze reden kan zeer divers zijn, zoals het verlenen van toegang, het uitlenen van personeel, het inschrijven van een burger, het aanvragen van een formulier of het aangaan van een contract. ORIBI ID-Solutions zorgt altijd voor een passende oplossing: Het begint met een goed ID!

De wortels van ORIBI ID-Solutions liggen bij het automatiseren van het gehele logistieke proces van platenzaken. Free Record Shop was, in de jaren '80, één van onze klanten. Zoals dat gaat groeiden deze zaken uit tot multimedia stores. En wij tot een full service-organisatie die inmiddels voor overheid, bedrijfsleven en kennisinstellingen werkt. Vanaf 2005 is onze focus verschoven naar het ontwikkelen en beheren van ID-Solutions. Dit resulteerde in het succesvolle softwareproduct: ID-Check.

De eerste successen met ID-Check werden behaald in de automotive branche, daarna volgde al snel andere branches en bedrijfstakken, zoals (internationale) hoge risicolocaties. Hierna toonden steeds meer organisaties uit verschillende branches interesse in ID-Check, zoals horecagelegenheden, uitzendorganisaties, gemeenten en logistieke dienstverleners. Door het succes in de verschillende branches, werd ID-Check een product met vele gezichten.

Vandaag de dag biedt ORIBI ID-Solutions verschillende oplossingen op maat, bijvoorbeeld:

  • ID-Burger; voor het snel en eenvoudig controleren van burgers.
  • ID-Customer; om zeker te zijn of u zaken wilt doen met de persoon voor u.
  • ID-Employee; om ervoor te zorgen dat u alles op orde heeft aangaande het verwerken van uitzendkrachten of personeelsleden.
  • ID-Visitor; om op een snelle en klantgerichte manier uw bezoekers te verwerken.
  • ID-Kiosk; een onbemande toepassing voor het verifiëren van gegevens van burgers, klanten en/of bezoekers.
  • ID-App; altijd en overal toegang tot betrouwbare persoonsidentificatie.

Het controleren van ID’s doen we integer, persoonlijk en met veel aandacht voor de menselijke maat. De oplossingen van ORIBI ID-Solutions zorgen er dan ook voor dat onze klanten vertrouwen krijgen in de persoon die voor hen staat. En met een goed gevoel zaken aan hen toevertrouwen.


LOCATIE:

Landelijke projecten en werkzaamheden. Hoofdlocatie is Oisterwijk (Schijfstraat 8 unit 2.05).


WAT BIEDEN ZIJ JOU?

  • Collegiale werksfeer binnen een gedreven, groeiende en vooruitstrevende organisatie, met ruimte voor ontwikkeling.
  • Een fijne werkplek op een uiterst mooie en moderne kantoorlocatie in Oisterwijk.
  • Een goed salaris met een leuke bonus en een mooie “standby vergoeding”.
  • Een snelle auto om je klanten en medewerkers op locatie te bezoeken.
  • Vakantiedagen & ADV dagen (totaal 37 dagen, bij een 40 urige werkweek) om je energie in balans te brengen om zo weer te kunnen knallen!
  • Uitstekende pensioenregeling!
  • Volop ontwikkel mogelijkheden (d.m.v. coaching en talentprogramma’s) die aansluiten bij je persoonlijke ambitie.
  • Zeer afwisselend werk op een hoog technisch niveau.

JOUW CV:

  • Ervaring met de aansturing van een Support/Servicedesk.
  • Je hebt vakkennis op het gebied van Support en (affiniteit met) ICT.
  • HBO werk- en denkniveau, minimaal afgeronde MBO ICT- opleiding niveau 4.
  • Je bent in het bezit van rijbewijs B.

Als persoon:

Kunt je goed werken in teamverband en heb je een goed ontwikkeld verantwoordelijkheidsgevoel en werkt gestructureerd. Je beschikt over communicatieve vaardigheden die van een teamleider mag worden verwacht. Daarbij bent daadkrachtig, empathisch flexibel analytisch sterk, initiatiefrijk & enthousiast. Maar je herkent jezelf vooral in een positieve houding en denkt oplossingsgericht.

Een goede beheersing van de Nederlandse en Engelse taal en sociaalvaardig zowel in schrift als mondeling (intern/extern) is een natuurlijk gegeven.


JOUW TALENT:

  • Je bezit goede contactuele en communicatieve vaardigheden
  • Je bent wendbaar, creatief en ambitieus
  • Je bent stressbestendig en flexibel en kunt goed prioriteiten stellen
  • Je bent een teamplayer en een sparringpartner
  • Je hebt een hoge “snapsnelheid”
  • Je bent in een kei in het visualiseren van de mogelijke toekomstige uitdagingen en je wordt geïnspireerd door met het team te bouwen aan een optimale dienstverlening met inspirerende producten
  • Je hebt de aanvullende karaktereigenschappen: snelle denker/doener, energiek, is zelfstandig en kan “out of the box” denken


INTERESSANT, NEEM DAN CONTACT OP MET:

Kan je niet wachten om te starten, stuur dan jouw CV aan:

YMPACT t.a.v. via Tamara Verberne,

tamara@ympact.nl

via: 06 – 42 39 32 22 en/of Monique Verstijnen,

monique@ympact.nl

via 

06-22 24 32 72.

Als teamleider van de Supportdesk geef je leiding aan het Supportteam. Je zorgt ervoor dat het bij ieder teamlid duidelijk is wat er van hem of haar wordt verwacht. En dat de afspraken worden nagekomen. Je hebt overleg met collega’s over de taakverdeling, prioriteiten en lopende projecten. Je zorgt ervoor dat alle processen efficiënt verlopen en de afdeling als een team opereert. Ook het optimaliseren van de huidige werkwijzen behoren tot het takenpakket. Dan zijn wij op zoek naar jou!


JOUW WERKGELUK:

Krijg je energie van het feit dat je samen met je team projecten van A tot Z gaat leiden en begeleiden. Jouw projecten met veel dynamiek, afwisseling en verantwoordelijkheid. Iedere dag ziet er anders uit voor een meewerkend Teamleider Supportdesk. Je bent op meerdere projecten actief voor diverse opdrachtgevers en stakeholders. Klantencontact, aansturen van het supportteam, overleggen met de klanten en je medewerkers in het veld (site management), zijn elementen die je op het lijf geschreven zijn.

Je hebt een sturende spilfunctie, werkt intensief samen met je collega's. Als teamleider van de Supportdesk geef je ook leiding aan het Supportteam (bestaand uit 6 collega’s). Jij zorgt ervoor dat het bij ieder teamlid duidelijk is wat er van hem of haar wordt verwacht en dat de afspraken worden nagekomen.

Je hebt overleg met collega’s over de taakverdeling, prioriteiten en lopende projecten. Je zorgt ervoor dat alle processen efficiënt verlopen en de afdeling als een team opereert. Ook het optimaliseren van de huidige werkwijzen behoren tot het takenpakket.

Kortom je hebt een breed takenpakket maar daar blijf jij rustig onder en managed organisch diverse uitdagingen inclusief de bijkomende gevoeligheden samen met jouw team. Je pakt de dingen kordaat op en staat stevig in je schoenen. Tevens ga je stralen van het feit dat deze uitdaging/functie mooie en realistische KPI’s heeft en zeer zeker geen 9 tot 5 mentaliteitskarakter in zich heeft.


WAT GA JE DOEN EN WAT IS JE TOEGEVOEGDE WAARDE?

Je toegevoegde waarde is wendbaarheid en natuurlijk overwicht. Jouw wendbaarheid zorgt ervoor dat jij het project en de projectaanpak kunt aanpassen aan je omgeving en de veranderende markt. Door deze wendbaarheid kan direct je anticiperen en transformeren in deze veranderde markt/branche.

Jouw wendbaarheid voegt waarde toe aan:

Collectieve intelligentie (deze helpt om nieuwe, slimme en gedragen manieren te vinden m.b.t. een optimaal resultaat). Collectieve intelligentie van je ‘inner circle’ (het team), de eindgebruiker/klant en overige stakeholders voeg je organisch samen.

Verandermanagement, je bent je ervan bewust dat binnen jouw team ook andere vaardigheden nodig zijn, bv communiceren, motiveren, verbinden, het duiden van gedrag en daar zo nodig een effectieve interventie op plegen.

Flexibiliteit. Flexibiliteit t.a.v. de toekomst door het gebruik van apps, artificial intelligence, samenwerkingstools, en vooral m.b.t. projectcommunicatie (denk hierbij aan gebruik van social media, vlogging, het gebruik van infographics en evt. livestreams t.a.v. het project).


Jouw taken zijn onder anderen (voorbeeld van diverse werkzaamheden):

  • Verantwoordelijk voor de dagelijkse planning en uitvoering binnen de afdeling Support.
  • Het bewaken van de kwaliteit en het aansturen van de werkzaamheden binnen de afdeling Support.
  • Het bieden van ondersteuning en begeleiding van collega teamleden.
  • Actief bezig zijn met de optimalisatie van interne processen.
  • Het aanspreekpunt bij escalatie of klantcontact op locatie.
  • Het documenteren van (nieuwe) processen en werkwijzen.
  • Het beantwoorden van inkomende telefoongesprekken en e-mails.
  • Het overleggen met collega’s over storingen, meldingen en vragen etc.
  • Het registeren van meldingen en incidenten.
  • Het uitvoeren van administratieve werkzaamheden behorend bij de Supportdesk.
  • Je fungeert als aanspreekpunt voor relaties.
  • Het updaten van ID-software bij klanten.
  • Het ondersteunen van klanten bij vraagstukken over ID-software of ondersteund hardware.
  • Het opzetten van (klant specifieke) testomgevingen.
  • Het ondersteunen bij het testen van nieuwe softwaretoepassingen.
  • Het testen van nieuwe softwaretoepassingen.
  • Het signaleren van vraagstukken bij klanten die mogelijk kunnen dienen als commerciële kansen.

Jouw natuurlijk overwicht zorgt ervoor dat je beschikt over een helicopterview en een natuurlijke, empathische leiderschapsstijl. Je voegt waarde toe door de projectcoördinatoren in hun kracht te zetten door jou enthousiasme. Jij leidt hun gedrevenheid in goede banen en hebt oog voor hun persoonlijke en vakinhoudelijke ontwikkelingen. Ook ben je niet te beroet om als “meewerkend” voorman/vrouw te fungeren en draag je graag je steentje bij in het team!


DE ORGANISATIE:

ORIBI ID-Solutions is het eerste bedrijf dat het verwerken van een identiteit heeft vertaald naar het optimaliseren van bedrijfsprocessen. In hun optiek is het controleren van een identiteit geen doel op zich, maar een middel om een belangrijk doel te bereiken. Een identiteit wordt namelijk geverifieerd met een reden. Deze reden kan zeer divers zijn, zoals het verlenen van toegang, het uitlenen van personeel, het inschrijven van een burger, het aanvragen van een formulier of het aangaan van een contract. ORIBI ID-Solutions zorgt altijd voor een passende oplossing: Het begint met een goed ID!

De wortels van ORIBI ID-Solutions liggen bij het automatiseren van het gehele logistieke proces van platenzaken. Free Record Shop was, in de jaren '80, één van onze klanten. Zoals dat gaat groeiden deze zaken uit tot multimedia stores. En wij tot een full service-organisatie die inmiddels voor overheid, bedrijfsleven en kennisinstellingen werkt. Vanaf 2005 is onze focus verschoven naar het ontwikkelen en beheren van ID-Solutions. Dit resulteerde in het succesvolle softwareproduct: ID-Check.

De eerste successen met ID-Check werden behaald in de automotive branche, daarna volgde al snel andere branches en bedrijfstakken, zoals (internationale) hoge risicolocaties. Hierna toonden steeds meer organisaties uit verschillende branches interesse in ID-Check, zoals horecagelegenheden, uitzendorganisaties, gemeenten en logistieke dienstverleners. Door het succes in de verschillende branches, werd ID-Check een product met vele gezichten.

Vandaag de dag biedt ORIBI ID-Solutions verschillende oplossingen op maat, bijvoorbeeld:

  • ID-Burger; voor het snel en eenvoudig controleren van burgers.
  • ID-Customer; om zeker te zijn of u zaken wilt doen met de persoon voor u.
  • ID-Employee; om ervoor te zorgen dat u alles op orde heeft aangaande het verwerken van uitzendkrachten of personeelsleden.
  • ID-Visitor; om op een snelle en klantgerichte manier uw bezoekers te verwerken.
  • ID-Kiosk; een onbemande toepassing voor het verifiëren van gegevens van burgers, klanten en/of bezoekers.
  • ID-App; altijd en overal toegang tot betrouwbare persoonsidentificatie.

Het controleren van ID’s doen we integer, persoonlijk en met veel aandacht voor de menselijke maat. De oplossingen van ORIBI ID-Solutions zorgen er dan ook voor dat onze klanten vertrouwen krijgen in de persoon die voor hen staat. En met een goed gevoel zaken aan hen toevertrouwen.


LOCATIE:

Landelijke projecten en werkzaamheden. Hoofdlocatie is Oisterwijk (Schijfstraat 8 unit 2.05).


WAT BIEDEN ZIJ JOU?

  • Collegiale werksfeer binnen een gedreven, groeiende en vooruitstrevende organisatie, met ruimte voor ontwikkeling.
  • Een fijne werkplek op een uiterst mooie en moderne kantoorlocatie in Oisterwijk.
  • Een goed salaris met een leuke bonus en een mooie “standby vergoeding”.
  • Een snelle auto om je klanten en medewerkers op locatie te bezoeken.
  • Vakantiedagen & ADV dagen (totaal 37 dagen, bij een 40 urige werkweek) om je energie in balans te brengen om zo weer te kunnen knallen!
  • Uitstekende pensioenregeling!
  • Volop ontwikkel mogelijkheden (d.m.v. coaching en talentprogramma’s) die aansluiten bij je persoonlijke ambitie.
  • Zeer afwisselend werk op een hoog technisch niveau.

JOUW CV:

  • Ervaring met de aansturing van een Support/Servicedesk.
  • Je hebt vakkennis op het gebied van Support en (affiniteit met) ICT.
  • HBO werk- en denkniveau, minimaal afgeronde MBO ICT- opleiding niveau 4.
  • Je bent in het bezit van rijbewijs B.

Als persoon:

Kunt je goed werken in teamverband en heb je een goed ontwikkeld verantwoordelijkheidsgevoel en werkt gestructureerd. Je beschikt over communicatieve vaardigheden die van een teamleider mag worden verwacht. Daarbij bent daadkrachtig, empathisch flexibel analytisch sterk, initiatiefrijk & enthousiast. Maar je herkent jezelf vooral in een positieve houding en denkt oplossingsgericht.

Een goede beheersing van de Nederlandse en Engelse taal en sociaalvaardig zowel in schrift als mondeling (intern/extern) is een natuurlijk gegeven.


JOUW TALENT:

  • Je bezit goede contactuele en communicatieve vaardigheden
  • Je bent wendbaar, creatief en ambitieus
  • Je bent stressbestendig en flexibel en kunt goed prioriteiten stellen
  • Je bent een teamplayer en een sparringpartner
  • Je hebt een hoge “snapsnelheid”
  • Je bent in een kei in het visualiseren van de mogelijke toekomstige uitdagingen en je wordt geïnspireerd door met het team te bouwen aan een optimale dienstverlening met inspirerende producten
  • Je hebt de aanvullende karaktereigenschappen: snelle denker/doener, energiek, is zelfstandig en kan “out of the box” denken


INTERESSANT, NEEM DAN CONTACT OP MET:

Kan je niet wachten om te starten, stuur dan jouw CV aan:

YMPACT t.a.v. via Tamara Verberne,

tamara@ympact.nl

via: 06 – 42 39 32 22 en/of Monique Verstijnen,

monique@ympact.nl

via 

06-22 24 32 72.

Over het bedrijf

YMPACT Recruitment B.V.