geplaatst op

30+ dagen geleden

Locatie

Almere, FL

functieomschrijving

Medewerker Servicedesk

Almere 24 tot 32 uur per week


Sta jij te trappelen om de zorgconsument van onze zorgverleners zowel telefonisch als schriftelijk verder op weg te helpen met vragen over hun rekening? En ben je in staat om elk gesprek met evenveel enthousiasme en inlevingsvermogen te behandelen? Dan verwarmen we jouw stoel vast voor en kunnen we niet wachten je te verwelkomen!

Wat ga je doen?

Een Medewerker Servicedesk is medeverantwoordelijk voor het goed laten verlopen van het gehele declaratie- en facturatieproces. Een variëteit aan taken zorgt ervoor dat je gedurende de dag veel afwisseling ervaart in een hectische omgeving. Je schakelt tussen diverse systemen om vragen van de zorgconsument zo efficiënt en correct mogelijk af te handelen. Zo’n 80% van de werkzaamheden zijn telefonisch (inbound) en 20% zijn administratieve werkzaamheden.


De belangrijkste taken van
de Medewerker Servicedesk zijn:

  • Beantwoorden van telefonische en schriftelijke vragen van de zorgconsument, zoals het aanmaken van een betalingsregeling, aannemen van een klacht of uitleg geven over de rekening;
  • Het opzoeken en verwerken van binnengekomen betalingen die niet automatisch kunnen worden verwerkt;
  • Meedenken in het verbeteren van onze processen en dienstverlening op de afdeling;
  • Medeverantwoordelijk voor het behalen van de servicelevels conform teamdoestellingen.


W
ie zijn je collega’s en wat doet de afdeling?

De afdeling bestaat ongeveer uit 40 medewerkers. Ons team is een gemêleerd gezelschap van jong tot oud. Onze afdeling omschrijft zich het best als dynamisch en hectisch, waar hard wordt gewerkt. Er wordt regelmatig op initiatief van de medewerkers een etentje georganiseerd voor de gezelligheid. Verbinding, van elkaar leren en een nog betere versie worden van wie we zijn en wat we doen kenmerkt ons team.

Wat bieden wij jou?

  • Zelfstandige en afwisselende functie;
  • De gelegenheid om je talent verder te ontwikkelen in de praktijk;
  • Meegroeien in een dynamische, financieel gezonde en intern informele organisatie;
  • Marktconform salaris en een jaarlijkse bonusregeling;
  • Pensioenregeling met een lage werknemersbijdrage;
  • 25 vakantiedagen en kans op 2 extra bonusdagen;
  • Een toffe en moderne werkgever met een prachtig hoofdkantoor.


Wie ben je, en wat hopen we dat je meeneemt?

  • Minimaal MBO niveau 4 werk- en denkniveau. Deze functie is ook leuk voor startende HBO’ers;
  • Klant- en servicegerichte houding: je bent in staat om patiëntverwachtingen te overtreffen door jouw deskundigheid en de hands-on aanpak om de patiënt juist te informeren en de vraag op te lossen;
  • Probleemoplossend vermogen: je begrijpt welke impact of consequenties bepaalde handelingen hebben en kan daarbij het totaalproces overzien. Hierbij denk je zelf proactief mee om tot structurele oplossingen over te gaan;
  • Flexibele instelling: je kunt gemakkelijk schakelen tussen telefonische en schriftelijke afhandeling van vragen, bent bereid om iets langer te blijven om taken af te ronden (indien noodzakelijk) en schroomt niet om collega’s te ondersteunen waar nodig;
  • Stressbestendig: je wordt niet zenuwachtig van een telefonische wachtrij of achterstanden in de schriftelijke verwerking van patiëntvragen. Je kunt je hoofd koel houden in deze situaties en bent in staat om de juiste prioriteiten te stellen;
  • Uitstekende communicatieve en schriftelijke vaardigheden, waarbij de beheersing van de Nederlandse taal in woord en geschrift een must is.


Wie zijn wij?
Wij zijn Infomedics en wij gaan voor zorgeloze zorg. We regelen de facturering en het debiteurenbeheer voor ruim 7.500 zorgaanbieders zodat zij zich kunnen concentreren op waar ze het best in zijn: het bieden van goede zorg. Elk jaar versturen we namens onze klanten meer dan 35 miljoen rekeningen naar zorgverzekeraars en zorgconsumenten en loopt er meer dan 3 miljard euro door onze boeken heen. En going strong: want we groeien nog steeds! Tegelijkertijd bouwen we iedere dag verder aan ons eigen state-of-the-art IT-systeem dat ervoor zorgt dat alle processen snel, effectief en veilig verlopen.


Het werk doen we met zo’n 250 collega’s. Allemaal toppers, op allerlei afdelingen. Je mag jezelf zijn bij Infomedics, en wij zetten persoonlijke- en professionele groei, uitdaging en werkplezier voorop. We zeggen weleens: “Bring yourself”, en verblijd ons met jouw persoonlijkheid, kennis en kunde! Dan zorgen wij voor de rest.


Sinds kort werken we volgens een nieuwe bedrijfsfilosofie: zo zijn we gestopt met de beoordelingsgesprekken en werken we samen naar een bedrijfscultuur waarin feedback geven en ontvangen heel belangrijk is, en waarin verantwoordelijkheid, betrokkenheid en zelforganisatie voorop staan.


De sollicitatieprocedure
Het eerste gesprek is telefonisch met HR, daarna volgt er een tweede gesprek met de leidinggevende. Het nabellen van relevante referenties is onderdeel van de sollicitatieprocedure. Tevens kan personeelsscreening, binnen de geldende wet- en regelgeving, deel uitmaken van de sollicitatieprocedure. Daarnaast is het belangrijk om te weten dat het verkrijgen van een Verklaring Omtrent Gedrag (VOG) nodig is om de functie te kunnen vervullen.


Reageren

Ben je enthousiast en geïnteresseerd in deze baan, stuur dan jouw CV met motivatiebrief vandaag nog naar HR via de solliciteren knop. Wil je meer weten kijk dan op https://www.infomedics.nl/vacatures.


Aan bureaus & recruiters: we got this. Profielen en cv’s die tóch ongevraagd worden toegezonden, zullen behandeld worden als directe sollicitaties van de kandidaat.



Jij herkent jezelf in de kernwaarden van Infomedics. Wij zijn gedreven om doelstellingen te halen en klantverwachtingen waar te maken

en wij zijn wendbaar om groei mogelijk te maken. Het fundament van onze dienstverlening is het bieden van financiële betrouwbaarheid voor

zorgaanbieders en de vertrouwelijkheid van patiëntgegevens. We zijn met elkaar verbonden, omdat iedereen zichzelf mag en kan zijn.

Bron: Infomedics