Functietype

Fulltime

geplaatst op

4 dagen geleden

Locatie

Almere, FL

Beschrijving

Medewerker Consumer Service

Als je als bedrijf de slogan hebt ‘HG, doet wat het belooft’ heb je natuurlijk wel wat waar te maken! Met meer dan 300 verschillende producten in ons assortiment bieden we voor elk reinigings- en onderhoudsprobleem een oplossing en daarmee staan we 100% achter onze belofte.

Onze klanten weten dit ook en daarmee blijft HG groeien. Is de klant toch een keer niet tevreden? Dan is jouw missie duidelijk: met jouw servicegerichte instelling en vanuit een empathisch oogpunt sta jij de consument te woord en zorg je ervoor dat zij een positief gevoel aan het contact overhouden. Je probeert de consument niet alleen te helpen bij een specifieke vraag of klacht, maar denkt mee met hoe we dit directe contact met onze consumenten kunnen omzetten in een kans.

Wat ga je doen?...

  • als Medewerker Consumenten Service behandel je vragen en klachten van de consument;
  • contact loopt via contactformulieren, telefoon of Sociale Media;
  • Je hebt contact met consumenten uit Nederland, België, Duitsland en Engeland

…en wat moet je nog meer weten?

Je bent een echte teamplayer, pakt dingen snel op en omdat je van nature proactief en nieuwsgierig bent ingesteld, leer je onze producten snel kennen. Je kunt goed lezen en schrijven en hebt een goed analytisch vermogen. Tevens vind je het geen probleem om ook zelfstandig te moeten werken. In rol van medewerker Consumenten Service rapporteer je aan de Senior Product Manager, John Zentveld. 

 

Wat heeft HG te bieden

Wanneer je enthousiast bent geraakt over de uitdaging die deze functie te bieden heeft, vertellen we natuurlijk ook graag wat je verder van ons kan verwachten. Onder andere:

  • een uitdagende en dynamische job voor 40 uur per week; vanaf 32 uur bespreekbaar
  • een mooie plek op ons nieuwe kantoor in Almere Centrum;
  • een concurrerend basissalaris op basis van jouw ervaring;
  • reiskostenvergoeding;
  • 25 vakantiedagen op fulltime basis;
  • een pensioenregeling
  • veel zelfstandigheid en verantwoordelijkheid om écht impact te kunnen maken

Wie ben jij?

Voordat wij verder in gesprek gaan, willen we wel graag een aantal dingen terugzien qua ervaring en competenties:

  • minimaal 3 jaar werkervaring met business-to-consumer services; dus ervaring met consumentencontact
  • ervaring met CRM platform dat wordt ingezet bij Consumenten Services
  • MBO werk- en denk niveau
  • je bent communicatief zeer sterk en weet je goed uit te drukken. Je bent servicegericht, oplossingsgericht en standvastig: jij staat stevig in je schoenen!
  • uitstekende beheersing van de Nederlandse en Engelse taal, in zowel woord als geschrift; Duits is een pré.
  • je weet je staande te houden in een organisatie die volop in beweging is. Je hebt daarom een proactieve houding en je voelt je prettig bij een zelfstandige rol.

Nog vragen?

Onze collega John Zentveld neemt alle tijd om antwoord te geven. Je kan hem telefonisch bereiken op 036 549 4700 of via de mail recruitment@hg.eu. 

Solliciteren naar de Medewerker Consumer Service bij HG?

Dat kan! Solliciteer direct. Je kan van ons binnen 5 werkdagen een reactie verwachten.