Type functie

Fulltime

Geplaatst op

3 dagen geleden

Beschrijving

NofaGroup maakt deel uit van de Cotecna Group, een internationale organisatie die diensten levert op het gebied van analyse, inspecties en certificering.

Het netwerk van Cotecna bestaat uit meer dan 100 kantoren in meer dan 60 landen, met een personeelsbestand van bijna 4.000 werknemers. Als een lang bestaande speler van wereldklasse combineert Cotecna professionaliteit, betrouwbaarheid, infrastructuur en expertise met de flexibiliteit en nabijheid van een kleiner bedrijf.

 

NofaGroup is holdingmaatschappij van een aantal toonaangevende entiteiten op het gebied van inspecties, controlewerkzaamheden, bemonstering en analyses in zowel food, feed en environmental safety.

Doelgerichtheid en deskundigheid in combinatie met een grote betrokkenheid van alle medewerkers kenmerken het bedrijf. Binnen ons bedrijf zijn de lijnen kort en er is volop ruimte om flexibel en slagvaardig te werken. Om de gerealiseerde groei te continueren is er binnen het team ruimte voor een Manager QESH (Quality, Environment, Safety and Health).

 

Als Manager QESH rapporteer je direct aan de CEO en maak je deel uit van het operationeel managementteam. Je bent samen met jouw team verantwoordelijk voor een de implementatie en werking van het QESH-managementsysteem binnen NofaGroup.

Je bent nauw betrokken bij de werkzaamheden van het laboratorium en je werkt samen met collega’s en klanten om het kwaliteitsniveau continu te verbeteren.

 

Jouw hoofdtaken bestaan uit:

  • Leiding geven aan jouw team met medewerkers;
  • Ontwikkelen, implementeren en evalueren van het QESH-beleid, conform wettelijke verplichtingen, normeisen en interne doelstellingen;
  • Zorg voor een goede werking van het QESH-managementsysteem, het evalueren en herzien van bestaande procedures en documenten en het ontwikkelen en implementeren van nieuwe procedures en documenten;
  • Formuleren van verbeteracties ten aanzien van kwaliteit en/of veiligheid;
  • Het interpreteren en verwerken van resultaten uit controles;
  • Het plannen, organiseren en uitvoeren van interne audits;
  • Eerste aanspreekpunt voor alle accreditatie- en certificatie-instellingen voor het hele bedrijf;
  • Het ondersteunen en begeleiden van externe audits en beoordelingen van klanten en accreditatie-instellingen;
  • Interne communicatie ten aanzien van relevante QESH-onderwerpen in de gehele organisatie;
  • Externe communicatie aan stakeholders;
  • Het adviseren van het management met betrekking tot de door het bedrijf gestelde normen; het bijhouden van relevante wetgeving en de interpretatie daarvan;

 

Functie-eisen

  • Hogere opleiding in het chemisch-analytisch vakgebied (HLO) of daaraan gelijkgestelde opleiding(en);
  • Opleiding(en) op het gebied van kwaliteitsmanagement;
  • Minimaal 3 jaar relevante werkervaring bij voorkeur in een commerciële laboratoriumomgeving;
  • Ervaring met normeisen (NEN-EN-ISO 17025, 9001, GMP+ etc.) is een pré;
  • Goede mondelinge en schriftelijke taalbeheersing in de Nederlandse en Engelse taal;
  • Goede kennis van MS-Office en andere functiegerichte applicaties;
  • Hands-on en service verlenende mind set aan zowel derden als collega’s.

 

Competenties

  • Je beschikt over goede communicatieve en administratieve vaardigheden
  • Je denkt in oplossingen met een positieve mind-set
  • Je kunt snel schakelen en behoudt daarbij het overzicht
  • Je hebt leidinggevende capaciteiten

Aanbod

NofaGroup biedt een uitdagende functie binnen een organisatie met ambitie. Je maakt deel uit van een klein, gemotiveerd en slagvaardig team, waarbij je de ruimte krijgt voor het inbrengen van ideeën en je ambities waar te maken. In overleg behoort doorgroeien binnen de organisatie tot de mogelijkheden. Wij bieden arbeidsvoorwaarden passend bij de inhoud van de functie.

 

Reageren

Ben je nieuwsgierig naar de functie en wil je aanvullende informatie of solliciteren? Mail dan je sollicitatiebrief met een actueel CV naar

saskia.dahlhaus@cotecna.com

.