Type functie

Fulltime

Geplaatst op

30+ dagen geleden

Beschrijving

Functie-omschrijving

De opdrachtgever is al meer dan 35 jaar de meest toonaangevende kantoorvakhandel in de regio Amersfoort. Voor alle kantoorartikelen, kantoormeubilair en computer toebehoren. De krachtige alles-onder-één-dak formule biedt daarin ruime mogelijkheden en de vakmensen staan altijd voor de klant klaar.

Het afgelopen jaar zijn zij naast de verkoop vanuit de winkel, meerdere webshops gestart. Vanwege de groei van het bedrijf zijn zij per direct  op zoek naar een logistiek medewerker/planner voor 40 uur per week.

Als logistiek medewerker/planner speel je een belangrijke rol in het logistieke proces van ontvangst tot verzenden van onze producten, waaronder het:
* ontvangen, controleren en opslaan van goederen
* verzamelen van orders en klaarmaken van producten voor verzending
* zorgen voor een strakke planning van projecten op het gebied van kantoorinrichting en ICT
* optimaliseren van de bestaande logistieke processen
* en dit alles vanuit een opgeruimd en goed georganiseerd magazijn!

 

Functie-eisen

Ben jij een echte aanpakker die werk ziet liggen en niet stil kan zitten? Denk je graag mee met de organisatie en ben je niet bang om je ideeën in te brengen. Wil je graag onderdeel maken van dit familie bedrijf waar iedereen samenwerkt? Dan hebben wij een mooie uitdaging voor jou als logistiek medewerker/planner!

Wat vragen wij?
* Een logistieke alleskunner die het logistieke proces van A tot Z kan coördineren en uitvoeren.
* Je bent het visitekaartje van ons bedrijf, je ziet er netjes en verzorgd uit en bent vriendelijk naar klanten.
* Je hebt een proactieve werkhouding en bent probleemoplossend ingesteld.
* Je hebt minimaal mbo werk/denk niveau.
* Je hebt minimaal 5 jaar aantoonbare werkervaring is de logistiek
* Je bent in het bezit van rijbewijs B. Een heftruck certificaat is een pré.

Wat bieden wij?
*  Een uitdagende functie, met doorgroeimogelijkheden, binnen een groeiend bedrijf.
* Een jonge, platte organisatie waar veel ruimte is voor eigen initiatief en ideeën.
*  Een aanstelling voor in ieder geval 1 jaar, met uitzicht op een langdurige samenwerking.
*  Een marktconform salaris, afhankelijk van je leeftijd en ervaring.


Ben je enthousiast geworden over bovenstaande functie en pas je bij dit bedrijf? Stuur je motivatiebrief en cv naar amersfoort@trend.nl Voor vragen kan je contact opnemen met Aschlyn Pedro op het telefoonnummer 085-2733121