Geplaatst op
2 dagen geleden
Ben jij een probleemoplosser? Heb jij een luisterend oor? Je houdt van puzzelen? En je bent een mee-denker? Geschikt!
Ons aanbod
De werkzaamheden
Als klantenservice medewerker bij Teleperformance voor het project VodafoneZiggo, ga jij klanten helpen met allerlei vragen. Jij hebt een beetje affiniteit met televisie en internet, maar alle ins en outs leer je tijdens de uitgebreide training van twee weken. We leren je álles wat je moet weten om een klant te helpen met storingen, digitale televisie en draadloze internetverbindingen. Daarnaast krijg je ook alle informatie over email, abonnementen, facturatie en andere wijzigingen bij Vodafone en Ziggo. Jij denkt mee met de klant, je bent pro-actief en je weet aan te sluiten bij de behoefte van de klant waardoor jij een onverwachte Vodafone of Ziggo aanbieding kan doen!
Dit heb je in huis
Werktijden
Bij Teleperformance werken wij op de klantenservice van VodafoneZiggo 7 dagen per week tussen 8:00 en 20:00 uur. Dat betekent natuurlijk niet dat jij werkweken van 84 uur maakt! Je werkt op de dagen en tijden die jou het beste uitkomen. Afhankelijk van jouw contracturen kun je 2 of 3 dagen per week blokkeren in de planning. Die dagen ben je dan sowieso vrij. Je werkt 2 avonden per week, tenzij je heel graag meer avonden wilt werken natuurlijk. En je bent minimaal één weekenddag beschikbaar. Genoeg parttime mogelijkheden dus ook!
Solliciteren
Klinkt goed? Solliciteer direct! Recruiter Alda van Leeuwen belt je dan voor het eerste kennismakingsgesprek. Hebben jullie een klik? Dan legt Alda je uit wat de volgende stap is.
Acquisitie op deze vacature? #doemaarniet