HR Assistant m/v
/ October 7, 2020 / ontwikkelaar
Ter uitbreiding van de afdeling HRM zijn wij op zoek naar een mens- en organisatiegerichte:
HR Assistant m/v
4-5 dagen per week
Ben jij die initiatiefrijke rots in de branding die ervoor zorgt dat alle administratieve en ondersteunende HR-werkzaamheden op rolletjes verloopt? Dan zijn we op zoek naar jou en nodigen we je graag uit om te reageren op deze vacature!
Functie-inhoud
In deze functie ben je verantwoordelijk voor alle administratieve en ondersteunende werkzaamheden op gebied van:
Administratie
Bijhouden van een adequate personeelsadministratie
Algehele administratieve ondersteuning bij HR-processen
Verwerken personeelsmutaties bij diverse instanties
Voorbereiden van de salarisadministratie.
Werving & Selectie / Recruitment
Intern en extern uitzetten van vacatures
Beoordelen en verwerken van ontvangen sollicitaties
Inplannen en voeren van sollicitatiegesprekken
Opvolging geven aan verder verloop van de sollicitatieprocedure.
Verlof & Verzuim
Verwerken van ziek- en herstelmeldingen
Inplannen van consulten op het (inhouse) spreekuur van de bedrijfsarts
Bewaken en opvolgen van alle formaliteiten vanuit de Wet Poortwachter.
In- & uitdiensttredingen
Opstellen vereiste documenten als arbeidsovereenkomsten, beëindigingsbrieven etc.
Opstellen inwerkprogramma’s voor nieuwe medewerkers
Voeren van introductie- en beëindigingsgesprekken
Medewerkers aan- en afmelden in diverse systemen.
Ontwikkeling & Opleidingen
Bewaken en opvolgen van permanente educatie van medewerkers
Organiseren en faciliteren van opleidingen
Vertegenwoordigen van de onderneming bij scholen, banenmarkten etc.
Contacten onderhouden met opleidingsinstituten.
Algemeen
Eerstelijns support (1e aanspreekpunt) voor medewerkers
Back-up voor de afdeling Office Management (waarneming receptie)
Back-up voor de Personal Assistant waar het gaat om ontvangst van gasten.
Functie-eisen
Minimaal MBO opleiding richting Personeel & Arbeid
Minimaal 2 jaar ervaring in een vergelijkbare ondersteunende functie
Ervaring met het voorbereiden / voeren van een salarisadministratie is een pré
Goede beheersing van de Nederlandse en Engelse taal. Kennis van de Duitse taal is een pre
Minimaal 4 dagen per week beschikbaar (vrijdag vaste werkdag)
Ervaring in een (internationale) technische en/of productie omgeving is een pre
Ervaring in een exporterende onderneming is eveneens een pre
Goede sociale- en communicatieve vaardigheden op verschillende niveaus
Administratief, organisatorisch en cijfermatig goed onderlegd (goede beheersing van Excel)
Proactief, mensgericht, hands on, integer, flexibel, positief, accuraat.
Wij bieden
Een goed salaris, prima secundaire arbeidsvoorwaarden en een baan bij een innovatieve en groeiende organisatie die verwacht dat haar medewerkers zich voortdurend willen ontwikkelen en daar ook veel in investeert. Royal Duyvis Wiener B.V. onderscheidt zich door een plezierige werksfeer met veel ruimte voor initiatieven.
Interesse?
Wanneer u geïnteresseerd bent kunt u een sollicitatie sturen met motivatie en CV per e-mail naar recruitment@duyviswiener.com . U kunt uw sollicitatie richten aan Colinda Vinke (HR manager). Voor meer informatie over de functie kunt u bellen naar 075-6126126. Uw sollicitatie wordt uiteraard vertrouwelijk behandeld.
Acquisitie naar aanleiding van deze advertentie wordt niet op prijs gesteld