Type functie

Fulltime

Geplaatst op

30+ dagen geleden

Beschrijving

Voor één van onze opdrachtgevers, een handelsbedrijf in de regio van Den Haag/Rotterdam, zijn wij opzoek naar een Financieel Administratief Medewerker voor 40 uur per week.

Je bent samen met vier collega’s verantwoordelijk voor de financiële administratie. Daarnaast heb je voor je werkzaamheden veel contact met verschillende afdelingen binnen de organisatie.

Functietaken:
  • Controleren en betaalbaar stellen van facturen
  • Controleren van inkooporders met inkoopfacturen
  • Administratief verwerken van inkoopfacturen
  • Het ondersteunen van de afdelingsmanager bij de uitvoering van de periodeafsluiting, waaronder het analyseren en vergelijken van kostenposten per periode
  • Debiteurenbeheer
  • Facturatie.

Functie-eisen:
  • Minimaal MBO werk- en denkniveau in administratieve richting met enkele jaren werkervaring
  • Goede communicatieve vaardigheden
  • Goede beheersing van de Engelse en Duitse taal in woord en geschrift
  • Vanzelfsprekend heb je gedegen kennis van financiële administratie
  • Enthousiast en een teamplayer
  • Ervaring met Exact en/of ERP-software is een pré.


Wat bieden wij:

Wij bieden je een zelfstandige functie binnen een dynamische organisatie. Het bedrijf is heel informeel en er heerst een uitstekende sfeer waarin iedereen er samen voor gaat.
Salaris tussen de € 2.000,- en € 2.400,- bruto per maand o.b.v. 40 uur per week.

Mocht je interesse hebben in deze vacature en voldoe jij aan de gestelde eisen, reageer dan direct!

Mochten wij voldoende aanknopingspunten zien in je CV dan wordt er zo spoedig mogelijk contact met je opgenomen.​

Met aanvullende vragen over de vacature kunt u contact opnemen met Daniel Atzei.​ Hij is bereikbaar op kantoor van DuynBorgh in Lisse, tel.​ 0252-420415.