Facilitair medewerker

HEYDAY Facility Management

Den Haag, ZH

FUNCTIEBESCHRIJVING
HOOFDKWARTIER
Den Haag, ZH, NL
LOCATIE
Den Haag, ZH
GEPLAATST
30+ dagen geleden

Bij HEYDAY zorgen we dat de facilitaire dienstverlening aan alle servicewensen en veiligheids- en duurzaamheidseisen van onze klanten voldoet. Dit doen we al ruim 15 jaar voor grote, landelijke bedrijven en voor het MKB. Binnen deze vacature zijn we op zoek naar een nieuwe HEYDAY collega, fulltimefacilitair medewerker, die voor ons gaat werken bij een bancaire organisatiein Den Haag.

HEYDAY gelooft in de kracht van mensen. Mensen die de ruimte krijgen om vanuit hun eigen authenticiteit te werken. Om initiatieven te nemen. HEYDAY is een transparante organisatie. Waarin we mensen samenbrengen om continu het verschil te maken. Door ze in hun kracht te zetten, samen te laten werken én hun talenten te ontwikkelen. We benaderen iedereen op sterke punten én op talenten.

Als facilitair medewerker/facility professional start je de dag met het checken van meldingen die zijn binnengekomen in het FMIS-systeem. Dit kan gaan om het klaarzetten van een vergaderzaal of het regelen van catering voor een klein evenement. Tussendoor gaat regelmatig de telefoon met uiteenlopende facilitaire vragen en meldingen. Jij zorgt voor een snelle opvolging van de melding en goede contacten met de uitvoerende leveranciers.


Dit ga je doen:

  • Servicedesk werkzaamheden: registreren van klachten, wensen, informatie en storingsmeldingen (telefonisch of mail) en zorgen voor een opvolging hiervan in het FMIS-systeem (Axxerion). Een collega belt over problemen met de airco, jij zorgt dat het snel wordt opgelost!
  • Aansturen en coördineren van de leveranciers (catering, schoonmaak etc.). Jij zorgt voor een soepele samenwerking.
  • Beheren van algemene ruimtes: vergaderzalen reserveren, voorraadbeheer van kantoorbenodigdheden en ondersteunen bij conference calls. Jij zet de puntjes op de i zodat de vergadering een succes wordt!
  • Uitvoeren van allround werkzaamheden. Denk aan: hanteren van orde en netheid in de openbare ruimtes, uitgifte van passen/telefoons/laptops, post- en pandrondes lopen en het melden van gebouw gerelateerde storingen aan relevante onderhoudsfirma’s.
  • Signaleren en aandragen van verbeteringen in de processen en dienstverlening.


  • Flexibel en oplossingsgericht.
  • Minimaal een MBO of HBO diploma.
  • Uitstekende beheersing van de Nederlandse taal in woord en geschrift (een goede beheersing van de Engelse taal in woord is een pré).
  • In het bezit van een rijbewijs B.
  • Je hebt computervaardigheden en pakt nieuwe systemen en programma’s (zoals MS office en een FMIS) snel op.
  • In het bezit van een BHV diploma. Zo niet, geen probleem! Dit certificaat ga je halen via HEYDAY!


HEYDAY biedt jou:
Een contract van 7 maanden voor 40 uur per week (met de intentie tot verlenging en uitzicht op een vast dienstverband) en een startsalaris tussen €2.000 en €2.300 bruto per maand op basis van 40 uur per week (afhankelijk van leeftijd, ervaring en opleiding). Reiskosten worden volledig vergoed (19 cent per km) en je krijgt 25 vakantiedagen o.b.v. een fulltime dienstverband. Daarnaast hebben we een online programma met een breed aanbod van diverse trainingen waardoor je je doorlopend kunt blijven ontwikkelen. Tenslotte biedt HEYDAY ter stimulering van sport en beweging een financieel aantrekkelijke regeling welke het mogelijk maakt om met gemiddeld 40% voordeel te fitnessen bij een sportschool naar keuze.


Bij HEYDAY geloven we dat hospitality meer is dan een warm onthaal en een goede service. Met hospitality brengen we het unieke karakter van onze opdrachtgevers tot leven. Hospitality draait om vakmanschap. Dit is de specifieke combinatie van persoonlijkheid, kennis en vaardigheden die nodig is om het vakmanschap van hospitality uit te oefenen. Daarom besteden we veel aandacht aan jouw ontwikkeling. Wij voeden je ambitie en dragen bij aan het realiseren van jouw persoonlijke groei.

Bij HEYDAY kom je te werken in een organisatie die bijdraagt aan een veilige, unieke en gastvrije (werk)omgeving. We geloven in een werkomgeving die medewerkers in staat stelt het beste uit zichzelf te halen. Een omgeving die voelt als ‘thuis’, zowel binnen HEYDAY als bij de opdrachtgever. In die omgeving ben je namelijk verbonden, voel je je veilig en is er ruimte om initiatieven te nemen en fouten te maken. Samen met een enthousiast team aan collega’s is er ruimte om echt ‘aan’ te staan.

Enthousiast?

Wij ontvangen graag jouw cv en motivatie! De sollicitatieprocedure bestaat uit een telefonische intake en een sollicitatiegesprek met de coördinator van het facilitaire HEYDAY team bij de Rabobank (Casper Akkerman). Zijn we enthousiast? Dan heten we je graag welkom bij HEYDAY!
Heb je vragen? Neem contact op met Danielle Kaland (recruiter) op 06 13 53 83 60.

Over het bedrijf

HEYDAY Facility Management