Functietype

Fulltime

geplaatst op

9 dagen geleden

Locatie

Breda, NB

functieomschrijving

Working together. Everywhere. Vanuit deze merkbelofte ontwikkelen we bij Kinly o.a. cloud- en audiovisuele oplossingen voor klanten van over de hele wereld. Bij Kinly schenken wij veel aandacht aan het gebruiksgemak en de tevredenheid van onze klanten. Als Customer Succes Trainer zorg jij er samen met jouw collega’s van het Customer Success Team voor om de totale klantbeleving te verbeteren. Het ultieme doel voor jou is om de NPS-score en de klantretentie te verhogen. Lijkt het jou leuk om continue jezelf uit te dagen in de interactie met onze klanten? Solliciteer dan vandaag als Customer Succes Trainer bij Kinly!



Meer over de functie:

In je rol als Customer Succes Trainer bij Kinly ben je verantwoordelijk voor het succes en een goede adoptie van de door Kinly verkochte producten en diensten bij onze klanten. Je doet dit onder andere door het faciliteren van trainingen en coaching. Hiervoor ontwikkel je verschillende persona’s binnen deze klanten. Ook ben je verantwoordelijk voor het zelfstandig ontwikkelen van relevant trainingsmateriaal. Je bent er continue op gericht om onze dienstverlening en het gebruiksgemak hiervan te optimaliseren bij onze klanten. Doordat je veel bij onze klanten over de vloer komt signaleer je ook eventuele aandachtspunten, wanneer de door ons geleverde diensten afwijking van de klantbeleving. Hiervoor schakel je met jouw interne Kinly collega’s en kom je samen tot een passende oplossing.

In jouw rol als Customer Success Trainer verhoog jij niet alleen de kennis van producten en diensten, ook zorg jij ervoor dat ze door onze klanten op de juiste manier worden gebruikt met als doel: optimale klanttevredenheid!

Je signaleert continue commerciële kansen bij onze klanten en bespreekt deze met jouw collega’s van sales. Ook deel je onze best practices met onze klanten om hun gebruikservaring te optimaliseren.



Wat bieden wij jou?

  • Een marktconform salaris;
  • Een fulltime baan op ons kantoor in Breda of in Amsterdam;
  • De mogelijkheid om deels jouw werkzaamheden vanuit huis te doen;
  • 27 vakantiedagen per jaar op fulltime basis;
  • Goede pensioenregeling;
  • Een lease auto;
  • Mobiele telefoon en laptop;
  • Flexibele werktijden;
  • Georganiseerde lunch/ fruit op kantoor tegen een kleine eigen bijdrage;
  • Een internationale werkomgeving waar werknemers centraal staan en plezier voorop staat;
  • Wanneer de RIVM regels het weer toelaten, organiseren wij regelmatig een borrel op vrijdagmiddag op kantoor.



Wie ben jij?

Je bent een empathische en klantgerichte collega met een echte ondernemersgeest. Je voelt je verantwoordelijk voor je klanten, je hebt een sterk inlevingsvermogen. Door jouw enthousiasme en sterk ontwikkelde communicatieve vaardigheden, weet jij mensen mee te nemen en te overtuigen. Je bent van nature nieuwsgierig en bereid je continue te ontwikkelen door bijvoorbeeld het volgen van product trainingen en webinars.

Wat breng je verder mee?

  • Je hebt een opleiding op MBO-4 niveau of hoger;
  • Je beschikt over minimaal 3-4 jaar werkervaring in een soortgelijke functie als trainer;
  • Ervaring in de AV en/of IT (SaaS) branche is een sterke pre;
  • Je beschikt over uitstekende communicatieve vaardigheden in de Engelse en Nederlandse taal;
  • Je bent in bezit van rijbewijs B



Over Kinly:

Bij Kinly zijn wij ervan overtuigd dat samenwerken het mooiste is wat er bestaat. Onze oplossingen maken online visueel samenwerken makkelijk en toegankelijk met video-conferencing systemen, AV, slimme technologie en de beste mensen in de markt. Voor ons stopt het niet bij technologie. Wij ondersteunen in elke stap op weg naar slimmer samenwerken. Waar dan ook ter wereld.

In Europa zijn wij marktleider en wereldwijd staan we op nummer 3. Op dit moment zijn wij actief in 9 landen en werken wij vanuit 20 kantoren met in 1.200 collega’s. Wij werken voor meer dan 2.500 klanten in 125 verschillende landen. Onze klanten zijn zowel innovatieve start-ups, grote corporates als overheidsorganisaties. Kinly wordt door haar klanten gezien als thought leader: we vertalen een vooruitstrevende visie naar concrete en innovatieve oplossingen.

De sleutel van ons succes ligt in de kennis en kunde van onze mensen, want zij zijn de reden dat wij onze ambities waar kunnen maken. Daarom is een belangrijk uitgangspunt in alles wat we doen dat we werken vanuit gedeelde waarden. Wij zijn betrouwbare professionals, met passie voor innovatie en wij gaan er samen voor. Op die manier maken wij onze belofte waar: working together, everywhere

 


Is jouw interesse gewekt?

Dan komen we graag met je in contact! We zien jouw cv en motivatie graag tegemoet. Voor inhoudelijke vragen over deze vacature, neem dan contact op met Frank Elzinga, corporate recruiter, via 06-38761151.