Salaris

€2.8k Per maand

Functietype

Freelance

geplaatst op

7 dagen geleden

Locatie

Ridderkerk, ZH

Beschrijving

Ervaren in Customer Service of ordermanagement? Internationaal georiënteerd? Lees dan snel verder..

Wat ga je doen?
 

Als Customer Service Medewerker werk je vanaf het begin zelfstandig en heb je je eigen verantwoordelijkheden. Je collega's zijn er om je verder te helpen en dingen te leren. Hierdoor kun jij ervoor zorgen dat je zowel je interne als externe klanten op een efficiënte en uitstekende wijze kunt ondersteunen. Je bent verantwoordelijk voor het gehele ordermanagement proces, vanaf het verwerken van de order tot en met de uitlevering van de order aan de klant. Tot je takenpakket behoort onder andere:

- Eerste administratieve aanspreekpunt voor de klant en interne organisatie (Sales, Marketing, Techniek, Pricing en Supply Chain)
- Accuraat en tijdig verwerken van orders en zorg dragen voor de uitlevering van de relevante documenten.
- Verdelen en toewijzen van de voorraden aan klanten in afweging van de contract- spotorders
- Distributie/transport in samenwerking met het Warehouse, Forwarders en Transporteurs
- Voorraadbeheer, materiaalplanning, bulk wegtransportplanning en (export)documenten
- Troubleshooter en richten op verbeteringen

 

Waar kom je terecht? 

Onze opdrachtgever is een internationale producent van metaalgerelateerde halffabricaten. De producten van onze opdrachtgever vind je terug in zeer diverse eindproducten, van velgen tot drankblikjes, maar ook in windturbines. Zo levert de organisatie de toevoeging aan metalen zoals aluminium. Vanuit het kantoor in Ridderkerk, samen met 15 collega's, word je verantwoordelijk voor de Europese markt op Customer Service. Het team is erg internationaal, divers en verschillende nationaliteiten zijn vertegenwoordigd. De organisatie heeft verschillende productielocaties in onder andere Noorwegen, IJsland, Brazilië en China.

 

Wat kun je verwachten? 

Deze wereldwijde speler biedt een uitdagende tijdelijke positie op Customer Service in een internationaal team. Een marktconform salaris, vakantiedagen en passende arbeidsvoorwaarden maken het plaatje compleet

 

Wat neem je mee? 

Als Customer Service Representative ben jij van nature een nauwkeurig en een zelfstarter. Je hebt het overzicht en bent sterk in het bewaken van de prioriteiten. Daarbij herken je jezelf in de volgende eisen:

- Je bent fulltime beschikbaar
- Je bent administratief en communicatief sterk onderlegd
- Bij voorkeur heb je enkele jaren ervaring in een soortgelijke rol
- Je hebt ervaring met Incoterms 2020, kennis van M3/KSD is een plus
- Vloeiende beheersing van de Engelse en Duitse taal, de Nederlandse taal is mooi meegenomen
- Woonachtig in de omgeving van Ridderkerk

 
Interesse? 
Reageer dan via één van de SOLLICITEER knoppen. Voor meer informatie kun je contact opnemen met Richard Haasdijk via +31(0)88-6488973.