Salaris

€2.5k - €2.7k Per maand

Type functie

Fulltime

Geplaatst op

30+ dagen geleden

Beschrijving


Voor onze klant in Wormer (dit jaar een verhuizing richting Amsterdam) zijn we op zoek naar een Customer Service Medewerker voor 32 uur per week (ma-do).

Wat ga je doen?
  • Het onderhouden van alle eerstelijns klantcontacten met internationale zakelijke klanten via de telefoon en e-mail
  • Het beheren van de klanten order administratie
  • Het traceren van zendingen en het informeren van klanten hierover
  • Het opvolgen en afhandelen van klachten in samenwerking met onze kwaliteitsafdeling
  • Ondersteuning van de buitendienst
  • Bijdragen aan een prettige en motiverende werksfeer
Over jou

  • HBO werk -en denk niveau
  • Goede kennis van Nederlands, Engels en Duits dan wel Frans is een must..
  • Ervaring met computersystemen (Word, Excel). Kunnen schakelen tussen diverse systemen en verbanden kunnen leggen
  • Je bent stressbestendig en kunt de juiste prioriteiten stellen
  • Je hebt commercieel inzicht en een klantgerichte instelling
  • Je handelt pro actief en kunt zelfstandig werken
  • Je beschikt over uitstekende communicatieve vaardigheden

De organisatie en afdeling
De klant is een internationale organisatie met 58 FTE in Wormer. Dit jaar zal een verhuizing plaatsvinden richting Amsterdam, waar ook na Covid-19 thuiswerken een onderdeel is van de werkweek. De verhouding zal ongeveer 50/50 worden. Het team bestaat uit 5 mensen met daarboven een teamleider. Het bedrijf is groeiend, dynamisch en hecht belang aan een prettige en veilige werkomgeving waarin ieder talent zich kan ontwikkelen. De cultuur laat zich omschrijven als informeel met volop ruimte voor eigen initiatief.
Wat krijg je?
  • Een salaris tussen de €2.500,- en €2.700,- obv 40 uur
  • 25 vakantiedagen
  • Pensioenregeling
  • Eventuele eindejaarsuitkering
  • Vakantiegeld
  • Personeelskorting op producten