Type functie

Fulltime

Geplaatst op

30+ dagen geleden

Beschrijving

Wil jij jouw kennis over klantgedrag en klantbehoeftes inzetten om de klantbeleving naar een hoger niveau te tillen? Heb jij minimaal een afgeronde hbo-opleiding, leidinggevende skills, ervaring in bijvoorbeeld de hospitality en ben je fulltime beschikbaar? Dan zijn we op zoek naar jou! Lees hieronder snel verder over jouw nieuwe rol van Customer Experience Manager!

ORGANISATIE

 

Jouw nieuwe werkgever is actief in de financiële dienstverlening en gevestigd in een prachtig pand in Dordrecht. Het is een informele organisatie waarin de medewerkers gestimuleerd worden en de ruimte krijgen om zichzelf verder te ontwikkelen. Er werken ruim 200 collega’s en jouw directe team bestaat naast jou uit drie andere collega’s. Als Customer Experience Manager geef je leiding aan deze collega’s en je maakt deel uit van het MT.

Op de werkvloer heerst een open & prettige werksfeer. Zo is er de ruimte om gezellig met elkaar te lunchen in de mooie bedrijfskantine en om op vrijdagmiddag de week af te sluiten met een borrel op het dakterras!

FUNCTIE

In jouw rol van Customer Experience Manager zorg jij er natuurlijk voor dat de klant en klantbeleving altijd centraal staan! Jij weet als geen ander wat de behoeftes van de klant zijn, hierdoor kun je iedere situatie kritisch bekijken en een afweging maken wat de beste optie is. Hierbij weeg je uiteraard de belangen af van zowel de klant en de organisatie. Samen met jouw team maak je de klantbeleving inzichtelijk en worden de juiste prioriteiten gesteld.

Bij jouw leidinggevende functie als Customer Experience Manager hoort een veelzijdig takenpakket! Zo stuur jij jouw team aan en behandel je de complexe casussen zelf. Je adviseert aan de afdelingen met veel klantcontact hoe de communicatie het beste aangepakt moet worden. Indien er aanpassingen in de huidige procedures nodig zijn, omdat deze toch niet zoals gewenst verlopen, stel jij een goed onderbouwd verbetervoorstel op en weet jij jouw collega’s natuurlijk mee te nemen in jouw visie. Dit alles doe je met natuurlijke flair en uitstekende communicatie skills!

Hiernaast leid je diverse klanttevredenheidsonderzoeken om zo feedback van klanten te verzamelen. Want jij bent natuurlijk continue op zoek naar manieren om de klantbeleving te verbeteren!

FUNCTIE-EISEN

Als Customer Experience Manager is snel schakelen natuurlijk geen probleem. Met jouw enthousiasme en overtuigingskracht weet jij de focus op de klant te houden. Kwaliteit in combinatie met een goed resultaat is dan ook jouw doel. Verder breng jij het volgende mee:

  • Een afgeronde hbo- of wo-opleiding met een echte klantfocus of in de richting hospitality, hierbij kun je denken aan de richting van HRM, Communicatie, Toerisme, Vrijetijdsmanagement, Commerciële Economie of de Hogere Hotelschool;
  • Je hebt minimaal drie tot vijf jaar werkervaring in een soortgelijke leidinggevende functie;
  • Je vind het leuk om ergens in te duiken en uit te zoeken en rapporteert dit op een duidelijke wijze;
  • Je hebt een uitstekende kennis van de Nederlandse taal;
  • Afhankelijk van jouw wensen ga je voor 32, 36 of 40 uur per week aan de slag.

AANBOD

En wat bieden wij jou als Customer Experience Manager?

  • Een mooi bruto maandsalaris tussen de €4500,- en €5000,- , afhankelijk van jouw leeftijd en ervaring;
  • 25 vakantiedagen en een goede pensioenregeling;
  • Zelfstandigheid en verantwoordelijkheid;
  • Een informele werkomgeving met leuke collega’s;
  • Korting op diverse verzekeringen;
  • Gezellige vrijdagmiddagborrels en leuke bedrijfsfeestjes.