T-Mobile
FUNCTIEBESCHRIJVING
FUNCTIETYPE
Fulltime
LOCATIE
Den Haag, ZH
GEPLAATST
2 dagen geleden

Beschrijving

Ben jij degene die de moeilijkste klantproblemen op het gebied van mobiele telefonie altijd weer weet op te lossen? Heb jij diepgaande kennis van onze financiële processen en een onderzoekende geest om problemen te doorgronden? Heb je altijd de klantbeleving van onze diensten op de eerste plaats staan? Vind je jouw kennis delen nog belangrijker dan de kennis te hebben? is het signaleren van verbeterkansen je op het lijf geschreven? Dan zijn wij op zoek naar jou!

Als Customer Experience Expert Financial zorg je voor het oplossen van de meest complexe consumentenproblemen op het vlak van betalingen en daaraan gerelateerde onderwerpen voor de verschillende merken van T-Mobile (T-Mobile, Tele2, Ben en Simpel). Je bent onderdeel van het Financial team, waarin jij de ankerpaal bent voor je collega’s als het gaat om kennis van de financieel gerelateerde onderwerpen. Je ondersteunt je collega’s door jouw uitgebreide kennis met hen te delen. Je bent verantwoordelijk voor de juistheid van informatie binnen jouw aandachtsgebied in ons kennissysteem. Je zorgt er voor dat de inhoud van de financiële trainingen is aangepast aan de nieuwste ontwikkelingen. Je identificeert problemen nog voordat de klant ze heeft ervaren door te kijken naar patronen. Je bedenkt oplossingen met het team en werkt veel samen met andere afdelingen en stakeholders.

Samen met je collega’s zorg je er voor dat problemen die onze klanten ervaren zo snel mogelijk en zo prettig mogelijk voor de klant opgelost worden. Ervaart een klant problemen met een factuur, een betaling of een ander financieel gerelateerd probleem, dan is het ook jouw taak om te zorgen dat de problemen zich in de toekomst niet meer zullen voordoen. Om onze diensten en processen continu te verbeteren drijf je verbeterloops aan, waarin je ook schakelt met onze collega’s van Customer Finance en andere afdelingen die invloed hebben op de oorzaken van financiële problemen. Denk hierbij ook aan de afdelingen die prijsplannen en proposities bedenken. Jouw werkveld is niet alleen binnen de afdeling, maar vooral ook tussen klantenservice en de afdelingen. Jouw vertrekpunt daarbij is de Customer journey en je bekijkt processen door de ogen van de klant. Je vertegenwoordigt de klant door bij projecten mee te denken over de impact voor onze klanten en hoe er het beste rekening kan worden gehouden met de wensen van onze klanten. Ook signaleer je op basis van klant- en data-analyses en eigen inzichten verbeteringen. Je bewaakt de voortgang van de caseafhandeling en gesignaleerde verbetervoorstellen. Hiervoor schakel je met andere afdelingen en stakeholders.

Verder deel je jouw kennis met de CXO’s door trainingen te geven, te modereren en adviseren in Teams en op Workplace. Je zorgt ervoor dat de kennisbanken en de trainingen de juiste informatie bevatten om complexe klantcases te voorkomen. Nieuwe inzichten en opgedane ervaringen deel je met de betrokken afdelingen en het management.

T-Mobile, jij kent ons vast wel, de magenta telefoonprovider. Al vijf jaar op een rij het snelste 4G netwerk van Nederland! Met onze challenger mindset dagen wij onszelf en de markt uit om iedereen te verbinden met de mogelijkheden van nu.

Gedurfd, verantwoordelijkheid en samenwerken dat zijn onze kernwaardes. Als jij bij T-Mobile wil werken, is dit iets waar jij jezelf in herkent.

Je bent zeer gedreven en enthousiast. Klanten helpen is jou op het lijf geschreven. Je vind het niet voldoende om een probleem weg te nemen voor de klant, maar je wilt ook de oorzaak wegnemen. Je bent proactief, flexibel en energiek. Je bent een stevige persoonlijkheid, die zowel zelfstandig als in een team goed functioneert. Je maakt gemakkelijk en snel contact met andere afdelingen om informatie te verkrijgen voor het oplossen en voorkomen van technische problemen. Je bent organisatiesensitief en weet hoe je mensen meekrijgt. Ook ben je analytisch en kritisch ingesteld. Het is voor jou een uitdaging om mee te denken over de inrichting van processen.

Het is belangrijk dat jij:

  • Beschikt over HBO/WO werk- en denkniveau;
  • Klant- en kwaliteitsgericht bent, denkt en werkt;
  • Leergierig, creatief en innovatief bent;
  • Ervaring hebt met klantenservice en klachten;
  • Bekend bent met de productportfolio van onze merken;
  • Kennis hebt van onze financiële processen, systemen en business rules;
  • Stressbestendig bent;
  • Uitstekende communicatieve vaardigheden hebt, zowel in woord als geschrift;
  • Om kan gaan met bedrijfskritische applicaties.

Er is veel mogelijk binnen T-Mobile, maar jij moet zelf het initiatief nemen. Wees enthousiast! Mis jij iets of kan iets beter? Ga je gang, doe het anders. Na een eerste digitale kennismaking met een recruiter, kom jij op gesprek bij de hiring manager. Nog enthousiast? Dan komt er een inhoudelijk 2e gesprek! Als jij, en wij, daarna nog enthousiaster zijn, krijg jij een aanbod en kan jij jezelf bij Team Magenta voegen!

Naast ongeveer 2000 enthousiaste collega’s, bieden wij ook het volgende:

  • Uitstekend salaris;
  • Variabele beloningsregeling;
  • Pensioenregeling;
  • Persoonlijk leerbudget;
  • Internationaal werken;
  • T-Mobile abonnement;
  • Freedom to work.

Leren is voor ons net zo gewoon als bellen. Jij bent verantwoordelijk voor jouw eigen ontwikkeling en jij bepaalt dus ook hoe, wat en wanneer je leert. Wij ondersteunen jou daarbij! Kijk op www.campus.t-mobile.nl voor meer informatie.

Hoe we dit doen?

Jij bent in the lead, dus ouderwetse functioneringsgesprekken en beoordelingen, daar doen we niet aan. Jij zorgt dat je manager en je collega’s op de hoogte zijn van jouw doelen en ontwikkeling. Dat noemen we Great Conversations, meer informatie hierover lees jij terug op https://www.t-mobilecampus.nl/home/great-conversations/.

Ben jij net zo enthousiast over ons, als wij over deze rol? Mooi, dan zijn we vast een goede match! Solliciteren bij ons is heel eenvoudig. Stuur jouw CV en motivatie, via de sollicitatieknop en jij ontvangt daarna een telefoontje van één van onze recruiters. Ben jij nog niet overtuigd, wellicht helpt een kennismaking met onze CEO https://t-mobile-hq.arbeidsmarktexperience.nl/!

Over het bedrijf

T-Mobile logo

T-Mobile

Wij zijn team magenta T-Mobile is Unlimited in alles wat we doen. Met onze merken T-Mobile, Tele2, Ben en Simpel doorbreken we grenzen in de telecomwereld. Dat doen we met collega's die risico’s durven nemen, experimenteren en elkaar uitdagen. Met onze ‘challenger mindset’ hebben wij een gezamenlijk doel: iedereen toegang geven tot het beste netwerk van Nederland.
BEDRIJFSGEGEVENS
BEDRIJFSGROOTTE
2500 t/m 4999 werknemers
BRANCHE
Telecommunications Services
OPRICHTINGSJAAR
1999
WEBSITE
https://www.teammagenta.nl/