Type functie

Fulltime

Geplaatst op

1 dag geleden

Beschrijving

Kerridge Commercial Systems, leverancier van ERP-software oplossingen, is voor haar Nederlandse vestiging in Gouda op zoek naar een:

Contract- & Order Administrator


standplaats Gouda

(36 – 40 uur per week)

Tijdens de corona crisis zijn er mogelijkheden om vanuit huis te werken.

Wat jij gaat doen:

  • Onderhouden en beheren van nieuwe en terugkerende klantcontracten.
  • Verwerken van verkooporders.
  • Beheren van de licenties.
  • Standaardisatie, harmonisatie en onderhouden van contract masterdata en stamgegevens klanten binnen ons interne ERP systeem K8 voor de Benelux business units.
  • Analyses van contractgegevens (3e partij marges, omloopsnelheid, achterstanden, etc.)
  • Zorgdragen voor een tijdige en volledige afhandeling van verkooporders
  • Verantwoordelijk voor marge-analyse op verkopen door derden
  • Goedkeuren van back-to-back-kosten van externe leveranciers
  • Ondersteunen van de Regional Finance Manager en andere interne belanghebbenden.

Wie wij zijn:

Kerridge Commercial Systems (KCS) biedt geavanceerde, volledig geïntegreerde bedrijfsoplossingen aan groothandels, distributeurs, verhuurbedrijven, project gestuurde bedrijven en installateurs.

Met meer dan 40 jaar ervaring heeft Kerridge Commercial Systems een toonaangevende branchekennis en expertise van bedrijfsprocessen opgebouwd. Wij bieden met onze ERP-software moderne en flexibele oplossingen die inspelen op de behoeften van handel, distributie, verhuur en installatie. Onze oplossingen zijn schaalbaar en geschikt voor kleine organisaties tot internationale bedrijven met meerdere vestigingen.

KCS heeft kantoren in Nederland, België, het Verenigd Koninkrijk, Ierland, Zuid-Afrika, Kenia, Canada, Noord-Amerika en Australië.

Geweldige software-oplossingen ontstaan niet zonder geweldige mensen. We hebben de beste softwareoplossingen voor onze markt omdat we de beste mensen hebben!

Wat wij bieden:

  • Een goed salaris en 8% vakantietoeslag.
  • 26 vakantiedagen per jaar.
  • Een fulltime functie (36-40 uur).
  • Goede pensioenregeling met 50% werkgeversbijdrage.
  • Een boeiende, uitdagende en zelfstandige job in een dynamisch IT-bedrijf met een directe en open communicatiecultuur en een informele sfeer. Een aangenaam werkklimaat helpt je immers je ambities waar te maken.
  • KCS University: Volledige softwareproduct training en ondersteuning door een zeer ervaren team én toegang tot LinkedIn E-Learning met meer dan 15.000 trainingen!
  • Goede mogelijkheden om je persoonlijk te ontwikkelen.
  • Ruimte voor nieuwe initiatieven en ideeën.
  • Innovatieve werkomgeving in een splinternieuw kantoor in Gouda.
  • Actieve personeelsvereniging.
  • Een potje tafeltennissen of -voetbal met je collega’s.

 Wat wij vragen:

  • Minimaal HBO werk- & denkniveau
  • Ervaring met contractenbeheer en/of administratie
  • Ervaring met ERP Software
  • Goede schriftelijke en mondelinge communicatieve vaardigheden met het vermogen om op alle niveaus professioneel te communiceren en samen te werken
  • Je bent flexibel, proactief en weet van aanpakken
  • Je bent stressbestendig, flexibel, schakelt snel en werkt gestructureerd
  • Je hebt uitstekende administratieve en IT-vaardigheden, inclusief het gebruik van MS Office
  • Je hebt geen 9-tot-5 mentaliteit

Interesse?

Als jij er van overtuigd bent dat jij de juiste persoon bent voor deze rol ontvangen wij graag je CV en sollicitatie! Ben je (nog) niet overtuigd, bel dan even met Ralph Olthoff, Regional Finance Manager, tel.+31 (0)413- 38 77 77.                                                                                                                                                                            
Solliciteren doe je door je CV + motivatie te sturen naar Ellen Hoks, Global HR Advisor,

ellen.hoks@kerridgecs.com

Bezoek voor meer info onze website www.kerridgecs.nl  of www.infomat.eu.

 Acquisitie wordt niet op prijs gesteld