Type functie

Contractpartij, Fulltime

Geplaatst op

12 dagen geleden

Beschrijving

Functieomschrijving

Als commercieel klantcontact medewerker bij DPG Media in Amsterdam weet jij mensen te overtuigen om hun abonnement niet op te zeggen. Elke klant heeft zijn eigen behoefte en het is aan jou om deze te ontdekken. Geen telefoongesprek is hetzelfde en door de variatie aan klanten is elk gesprek een leuke uitdaging! Je kunt tussen de 16 en 36 uur per week werken, afhankelijk van jouw wensen.

wat bieden wij jou
  • €13,90 bruto en een aantrekkelijke bonusregeling!
  • Flexibiliteit in uren (16-36 per week)
  • Gedreven team met een gezellige sfeer!
  • Opbouwende feedback en 1-op-1 coachingsgesprekken.
  • Thuis werken, maar uiteindelijk deels in Hoofddorp
wie ben jij

Voor deze vacature is het noodzakelijk om minimaal 1 jaar aan saleservaring te hebben in de face-2-face of telefonische verkoop. (Heb je dit niet maar weet je jezelf wel goed te verkopen? Geef dit dan aan in je motivatiebrief!) Jij bent daarnaast communicatief sterk en beschikt over een gezonde dosis zelfvertrouwen en overtuigingskracht. Herken je jezelf hierin? Controleer dan of je aan de volgende zaken voldoet:

  • Jij bent woonachtig in Hoofddorp of omgeving;
  • Jij hebt een uitstekende beheersing van de Nederlandse taal;
  • Jij kunt tussen de 16 en 36 uur per week werken;
  • Jij beschikt over HBO werk- en denkniveau;
  • Jij hebt minimaal 1 jaar sales ervaring (bijvoorbeeld als straatverkoper, telefonische verkoop of door-to-door verkoop).
wat ga je doen

Als commercieel klantenservice medewerker bij DPG Media kom je te werken op de inbound retentie lijn. De klanten van DPG Media komen bij jou terecht op het moment dat zij hun abonnement op willen zeggen. Aan jou de taak om erachter te komen waarom de klant op wil zeggen en de behoeftes van de klant te achterhalen. Zodra dit is gelukt zorg jij er met jouw oplossingsgerichtheid, creativiteit en commerciële talenten voor dat de klant behouden blijft voor de lange termijn. De klant hangt met een tevreden gevoel op omdat hij/zij zich gehoord voelt en ook nog eens goed geholpen is met een passend abonnement.

waar ga je werken

Jij gaat aan de slag bij de grootste media uitgever van Nederland! Met bladen zoals het AD, De Volkskrant, Het Parool en Trouw zijn zij de meest toonaangevende media uitgever. Het is een ambitieuze werkgever met oog voor kwaliteit én voor hun eigen medewerkers. De sfeer is informeel, maar direct. Je moet goed tegen feedback kunnen en je past er helemaal tussen als je niet op je mondje gevallen bent.

Is jouw interesse gewekt? Heb jij al tips hoe wij deze vacature beter kunnen verkopen? Solliciteer dan nu! Als je aan de eisen voldoet bellen we je op! Samen bespreken we jouw cv en wensen. Diezelfde dag wordt je voorgesteld als we jou vinden passen bij deze functie en wie weet kan je diezelfde week nog op gesprek!

Uiteraard staat deze vacature open voor iedereen die zich hierin herkent.

Sollicitatieprocedure
Je maakt een 'mijn Randstad' account aan om te kunnen reageren op onze vacatures. Dit doe je automatisch wanneer je voor het eerst een sollicitatie afrond bij Randstad, heel eenvoudig dus. Via je 'mijn Randstad' account beheer je gemakkelijk je gegevens en gaan je volgende sollicitaties nog sneller!


Over het bedrijf

R
R
R
R

Randstad

Bij Randstad willen we weten wie je bent en wat je drijfveren zijn, zodat jij kunt #wordenwiejebent.

#wordenwiejebent gaat over de ontwikkeling van je loopbaan, over ontdekken wat je droombaan is.

Ontdek wat we voor jóu kunnen betekenen!   

Bedrijfsgrootte

1500 t/m 1999 werknemers

Opgericht

1960