Commercieel Administratief Medewerker - Amsterdam

High Quality Detachering & Interim Management BV

Amsterdam, NH

FUNCTIEBESCHRIJVING
SALARIS
€2700 - €3100 / Per maand
FUNCTIETYPE
Amsterdam, NH, NL
Fulltime, Parttime
LOCATIE
Amsterdam, NH
GEPLAATST
30+ dagen geleden

Voor onze klant, een consultancy in Amsterdan, zijn we op zoek naar een Commercieel Administratief Medewerker voor 32 uur per week.

Wat ga je doen?

Als commercieel medewerker maak je onderdeel uit van ons salesteam en heb je een belangrijke rol in het salesproces van onze organisatie. In deze rol ben jij het eerste aanspreekpunt en visitekaartje voor diverse klanten en externe partijen. Je gebruikt jouw commerciële en administratieve talenten om zelfstandig voor een aantal gestandaardiseerde diensten offertes te maken, om leads te kwalificeren, aanvragen op te volgen, de salescollega's in de buitendienst te ondersteunen en om de zaken administratief in goede banen te helpen leiden.

Jouw werkzaamheden zijn:

  • Aanspreekpunt (per mail en telefoon) voor klanten en prospects
  • Kwalificeren van leads en opvolgen van aanvragen
  • Commerciële en administratieve ondersteuning bieden, denk bijvoorbeeld aan afspraakbevestigingen
  • Zelfstandig verzorgen van offertes voor een aantal gestandaardiseerde diensten
  • Verwerken van data in (CRM) systemen
  • Controleren en versturen van alle uitgaande offertes en voorstellen
  • Ondersteunen bij marketing en sales gerelateerde mailings en acties
  • Opstellen van overeenkomsten, het onderhouden van contractadministratie
  • Hulp bij de organiseren van bijeenkomsten en webinars voor klanten, planners en consultants
Over jou
  • HBO werk- en denkniveau
  • Uitstekende beheersing van de Nederlandse en goede beheersing van de Engelse taal
  • Commercieel inzicht met een 'winnaars' & 'can-do' mentaliteit
  • Goede beheersing van MS Office
  • Een vlotte pen, gevoel voor stijl en goede schriftelijke communicatievaardigheden
  • Ervaring binnen consultancy en/of detachering is een pré
  • Besluitvaardigheid, maar je weet bij twijfel ook de juiste mensen te benaderen die je verder helpen
  • Ervaring in het werken met een workflow managementsysteem, of je kan je dit snel eigen maken
De organisatie en afdeling

De klant ondersteunt al ruim 30 jaar opdrachtgevers bij het verbeteren en flexibiliseren van personele inzet (workforce management en procesoptimalisatie). Zowel op operationeel, tactisch als strategisch niveau. Naast het hoofdkantoor in Amsterdam, zijn er ook vestigingen in Antwerpen, Dubai, Praag en Warschau. In z'n totaliteit kent het bedrijf 180 medewerkers.
Wat krijg je?
  • Een salaris tussen de €2700 en €3100 obv 40 uur
  • 25 vakantiedagen
  • Netto onkostenvergoeding
  • Reiskostenvergoeding
  • Pensioenregeling
  • Winstdeling

Over het bedrijf

High Quality Detachering & Interim Management BV

Wij zijn High Quality, een bureau gespecialiseerd in de werving&selectie en detachering van financieel, secretarieel en HRM personeel. Ruim 21 jaar werken wij voor diverse organisaties. Ons bureau staat voor échte kwaliteit en investeert in hechte relaties. Wij zijn er altijd en onvoorwaardelijk voor onze relaties. Het is onze belofte en de onwrikbare wijze waarop wij werken, denken en doen.

BEDRIJFSGROOTTE
20 t/m 49 werknemers
BRANCHE
Management Consulting Services
OPRICHTINGSJAAR
2000
WEBSITE
http://www.high-quality.nl