Geplaatst op

30+ dagen geleden

Beschrijving

Met enige regelmaat zijn wij op zoek naar een medewerker binnendienst die zich bezig houdt met diverse werkvelden zoals inkoop- / verkoop binnendienst, calculatie en werkvoorbereiding.

Concrete taken zijn onder andere: informatiebeheer van klanten en leveranciers; beheren in het CRM systeem; opschonen en compleet maken van artikelbestanden; aanmaken nieuwe inkoop- en verkoopartikelen; controleren van prijzen; tekeneningen en documenten toevoegen; artikelcalculaties maken; werkvoorbereiding invullen; nacalculaties; verzorgen van verbruiksanalyses (info uit Exact en Excel halen, analyseren en presenteren); bezoek- en offerte overzichten verwerken en voorraadbeheer.

Binnen deze rol heb je veel interne maar zeker ook veel externe contacten met leveranciers en klanten.

Bedrijfsprofiel

  • MBO werk- en denkniveau;
  • Vaardig in rekenen;
  • In staat om in de basis technische tekeningen af te lezen;
  • Ervaren met de programma's Excel en Exact;
  • Goede communicatieve vaardigheden
Source: Intermediair Uitzendbureau