Type functie

Fulltime

Geplaatst op

20 dagen geleden

Beschrijving


Het opbouwen en uitbouwen van (bestaande) klant relaties met als doel een succesvolle bemiddeling van ad interim specialisten.

Bedrijfsomschrijving

Deze organisatie is dé Interim Specialist binnen de financiële sector, met als drijvende kracht kwaliteit in alles wat zij doen. De missie is om middelmaat te verslaan en altijd de perfecte match voor kandidaat en opdrachtgever te realiseren.

Zij zijn een jonge scale-up die drie jaar geleden is gestart en inmiddels met ruim 100 Interim Professionals bijdraagt aan het succes van onze klanten. Omdat we kwaliteit vooropstellen en weten waar we over praten blijven we groeien. De lat ligt hoog bij ons en wij kijken elke keer weer verder dan het CV en de functie-eisen. Pas als het op alle vlakken goed zit, zijn zij tevreden.

Omschrijving

Nieuwe en bestaande klanten een optimale ervaring bieden. Met als doel? De organisatie laten groeien en haar ambities verder waar maken.

  • Je identificeert relevante markt- en klantontwikkelingen en speelt hier effectief op in, via nieuwe of bestaande proposities.

  • Je bouwt het relatienetwerk verder uit door nieuwe bedrijven of nieuwe contacten eraan toe te voegen.

  • Je werkt gestructureerd aan je 'new business´ doelstellingen en behaalt deze.

  • Bij bestaande relaties zorg jij voor een grote klanttevredenheid en realiseer jij de afgesproken omzet en marges.

  • Je deelt je kennis van de markt via social media, presentaties, beurzen, kennisbijeenkomsten en events voor klanten.

  • Commerciële doelstellingen realiseren is wat jou iedere dag drijft.

  • Je optimaliseert en professionaliseert de door jou gemaakte contracten, SLA's en overeenkomsten.

Profiel van kandidaat

  • Je hebt minimaal hbo werk- en denkniveau en drie jaar bewezen sales & accountmanagement ervaring.

  • Je hebt ervaring met financiële instellingen of in de detachering.

  • Je bent minimaal 36 uur per week beschikbaar.

  • Je bent een proactieve zelfstarter die resultaatgericht is en gefocust op succes en groei.

  • Je hebt cijfermatig inzicht en analysevaardigheden.

  • Je bent in staat om salestrajecten van kop tot staart op te starten en af te ronden.

  • Je bent communicatief vaardig, integer en empathisch.

  • Je hebt een prettige en gezellige persoonlijkheid.

Aanbod

  • Je mag bouwen aan- en meegroeien met, de meest ambitieuze scale-up in dit segment.

  • Je wordt onderdeel van een jong bedrijf vol ambitie, drive, passie en teamgevoel.

  • Je krijgt veel autonomie en verantwoordelijkheid. Net als leuke collega's, veel werkplezier en leermomenten.

  • Je mag bijdragen aan een betere wereld door vrijwilligerswerk en steun aan goede doelen gesponsord door de organisatie.

  • Je mag werken op een van de mooiste kantoren van de Amsterdamse Zuidas.

  • Je krijgt een goed salaris en een nog betere bonus. Een goed pensioen, vakantiedagen en teamfeesten horen er bij ons ook bij.

  • Je krijgt een laptop en een telefoon zodat je je werk overal kunt doen. En natuurlijk een leaseauto, Biro of Van Moof, afhankelijk van jouw wens en behoefte.

Over het bedrijf

M
M
M
M

Michael Page International Netherlands SA

Established almost four decades ago in the United Kingdom, Michael Page is today recognised by clients and candidates the world over as the leading specialist consultancy in permanent recruitment, temporary staffing and interim management. From more than 150 offices in 35 countries, our consultants offer clients ranging from SMEs to global blue-chip organisations exclusive access to a pool of (inter)national talent.

Along with Page Personnel and Page ExecutiveMichael Page is part of the PageGroup, which has been listed on the London Stock Exchange since April 2001. Michael Page maintains a strong track record of successful recruitment at qualified professional and management levels.

We specialise in the following disciplines:

Bedrijfsgrootte

5000 t/m 9999 werknemers

Opgericht

1994