Salaris

€2k - €2.7k Per maand

Type functie

Fulltime

Geplaatst op

30+ dagen geleden

Beschrijving

Functie-omschrijving
Wil jij werken als ondersteunende binnendienst medewerker in Montfoort, parttime (24-38 uur) en per direct beschikbaar? Lees dan snel verder. 

Je kan je in deze tijd voorstellen dat een bedrijf, actief binnen de medische- en laboratoriumbranche het nu erg druk heeft. Zij leveren verschillende medische apparatuur aan grote ziekenhuizen en laboratoria. Ze zijn daarom op zoek naar een ondersteunende binnendienst medewerker die per direct beschikbaar is om ze te helpen om alle orders te kunnen verwerken en de klanten de juiste service te kunnen verlenen. 

Samen met de rest van het binnendienst team ben jij verantwoordelijk voor het verwerken van de verkooporders en sta je klanten en leveranciers te woord. Jij bent de eerste persoon die de klanten en leveranciers aan de lijn krijgen. Klanten kunnen bij jou terecht voor alle vragen wat betreft orders en levertijden. Met leveranciers heb je contact over leveringen of vragen van de klant. Teamspirit is belangrijk binnen deze organisatie, net als humor en collegialiteit. Daarom ondersteun je collega’s en vind je het niet erg om ook andere administratieve werkzaamheden op je te nemen.

  • Parttime functie voor 24-38 uur per week, direct in dienst bij de opdrachtgever;
  • In ieder geval op dinsdag en vrijdag beschikbaar, de andere dag(en) in overleg;
  • Doorgroeimogelijkheden zijn mogelijk;
  • Collegiaal team; gezamenlijke lunch!
  • Salarisindicatie €1.800,- - €2.700,- bruto, op basis van een 38-urige werkweek.

Functie-eisen
Als persoon heb jij al ervaring opgedaan binnen een ondersteunende rol en weet je hoe het werkt op een afdeling waarbij er verkooporders verwerkt moeten worden. Binnen de zorgbranche is het op dit moment erg druk, waardoor deze organisatie het druk heeft. Jij bent daarom stressbestendig en kan je hoofd koel houden op het moment dat er veel verschillende vragen op je af komen. Daarnaast ben je enthousiast en sta je voor je collega’s klaar om te helpen. 

Omdat deze organisatie binnen de Benelux actief is, maar ook contact heeft met leveranciers in andere delen van Europa is het belangrijk dat je de Engelse taal goed beheerst in woord en geschrift.

  • Je hebt ervaring met het verwerken van orders en het verlenen van service;
  • Je beheerst zowel de Nederlandse als de Engelse taal goed in woord en geschrift;
  • Kennis van MS Office (Outlook, Word, Excel);
  • Je bent enthousiast, collegiaal en steekt graag je handen uit je mouwen.
Ben jij de ondersteunende binnendienst medewerker die we zoeken? Dan nodigen wij je graag uit om te reageren op deze functie. Reageer via de sollicitatiebutton of mail je CV naar woerden@trend.nl. Voor vragen kan je bellen naar 0348-422216 en vragen naar Priscilla Manschot.