Geplaatst op

30+ dagen geleden

Beschrijving



Beschik jij als ervaren Applicatiebeheerder over managerial skills en heb je de ambitie om door te groeien tot teamlead van het applicatie team? Als (Senior) Applicatiebeheerder heb jij een belangrijke rol in deze snel veranderende organisatie. Jij gaat de wensen van de eindgebruikers vertalen naar structurele oplossingen. Zo ga jij de organisatie beter laten functioneren door optimaal werkende applicaties en processen. Ben jij een ervaren Applicatiebeheerder en lijkt je dit een mooie uitdaging? Lijkt het je leuk om door te groeien naar Teamlead en je kennis te delen met je directe collega’s?

Organisatie-en afdelingomschrijving


Waar jij terecht komt als Applicatiebeheerder:
Deze organisatie is een financieel dienstverlener in Amsterdam en de IT afdeling bestaat uit ca. 20 specialisten, waaronder 5 Applicatiebeheerders. Er zijn veel mooie uitdagingen de komende maanden en je wordt van harte uitgenodigd om hierover mee te denken, bijv. het verder ontwikkelen van workflow automation.

Functieomschrijving


Jouw belangrijkste taken als Applicatiebeheerder:
• Beheren en optimaliseren van de applicaties;
• Analyseren en vertalen van complexe gebruikerswensen, zowel functioneel als technisch, naar werkbare oplossingen;
• Analyseren, coördineren, testen en implementeren van changes op het IT landschap;
• Het opstellen van de business requirements & business cases;
• Onderhouden contact met verschillende softwareleveranciers;
• Markttrends volgen en adviserend optreden richting managementteam voor duurzame en innovatieve IT oplossingen;
• Je hebt vernieuwende visie en weet het team te stimuleren en motiveren om verdere professionalisering en digitalisering van de IT landschap te realiseren.

Profiel


Wat jij meeneemt als Applicatiebeheerder:
• HBO werk- en denkniveau, aangevuld met specifieke kennis over informatiesystemen, ICT oplossingen en projectmanagement;
• Minimaal 5 jaar relevante werkervaring hebt;
• Zowel de Nederlandse als de Engelse taal zeer goed beheerst, zowel mondeling als schriftelijk;
• Kennis hebt van Office 365, CRM, Flow, Navision, Business Central en van de Scrum/Agile werkwijze;
• Kennis en ervaring binnen het Hypothekendomein is een pré;
• In het bezit zijn van de BiSL, ITIL en/of ASL certificaten is een pré.

Aanbod


Wat kan je verwachten als Applicatiebeheerder:
• Een dynamische werkomgeving in de financiële dienstverlening met veel verantwoordelijkheid en vrijheid;
• Een competitief salaris;
• Een goede pensioenregeling;
• Volop mogelijkheden om jezelf te ontwikkelen;
• 25 vakantiedagen.

Interesse?
Reageer dan nu met jouw cv!

Vragen over deze functie?
Neem dan contact op met Roman Rahimi, Recruitment Consultant IT bij Your Professionals via r.rahimi@yourp.nl of 0682139758 en dan maken we digitaal kennis!


Source: Yourprofessionals