Salaris

€2.5k - €2.7k Per maand

Type functie

Fulltime, Parttime

Geplaatst op

9 dagen geleden

Beschrijving

Oldenburger Transport BV, gevestigd op bloemenveiling Aalsmeer en gespecialiseerd in het transport van bloemen en planten richting Scandinavië en Oostenrijk, zoekt een enthousiaste medewerk(st)er voor de volgende functie: Administratief medewerk(st)er Personeelszaken

 

Is dit jouw profiel?

Je werkt nauwkeurig en bent van nature accuraat. Je voelt je thuis in een dynamische omgeving en als een duizendpoot draai je je hand niet om voor multitasken. Ook ben je in staat om in een hectische omgeving goed het overzicht te bewaren.

 

Functie-inhoud

Als medewerker van de afdeling HR ben je een belangrijke steun in het uitvoeren van administratieve werkzaamheden. Deze werkzaamheden zijn gevarieerd en zullen vooral gerelateerd zijn aan personeelszaken. Denk aan het verwerken van ziekmeldingen, het opstellen van arbeidsovereenkomsten, het beantwoorden van vragen van personeel, et cetera. Daarnaast zul je ook meehelpen in de administratie van schades.

 

Wat vragen we minimaal?

  • Je bent 32-40 uur per week beschikbaar (in ieder geval op vrijdag)
  • Je bent flexibel in het indelen van je werktijden
  • Je hebt ervaring met Microsoft Office
  • Je hebt minimaal een MBO4-opleiding afgerond
  • Ervaring in een soortgelijke functie is een pre

 

Zie jij dit helemaal zitten?

Stuur dan jouw motivatiebrief met CV naar vacature@oldenburgertransport.nl

Heb je nog vragen over deze functie, dan kun je contact opnemen met Jennifer van Dam via telefoonnummer 0297 783 076