Geplaatst op

30+ dagen geleden

Beschrijving

Vacature administratief medewerker horlogerie Siebel Juweliers is al meer dan 100 jaar dé toonaangevende juwelier van Nederland. Met onze winkels en webshop zijn wij voor iedereen bereikbaar en inspireren wij onze klanten om bijzondere momenten te vieren met schitterende producten. Bij Siebel Juweliers vind je een ruime collectie trouwringen, sieraden en horloges van de gerenommeerde fashion,- en betaalbare luxe merken. Voor ons hoofdkantoor in Amsterdam Sloterdijk zijn wij op zoek naar een Administratief Medewerker Horlogerie (38 uur) De afdeling Je bent onderdeel van de afdeling Horloge Reparaties, waar jij alle reparaties verricht die in alle 42 winkels worden aangeboden. Jouw functie De Administratief Medewerker Horlogerie is verantwoordelijk voor het coördineren, beheren en administratief vervolgen van horloge reparaties die vanuit de winkels ter reparatie worden aangeboden. De werkzaamheden zijn: Het inschrijven en administratief vervolgen van horloge reparaties; Versturen van horloges naar verschillende leveranciers en contact onderhouden over de reparaties; Beantwoorden van vragen van collega’s uit de winkels en het adviseren van je collega’s op de winkelvloer over reparaties; Kwaliteitscontroles uitvoeren op de gedane reparaties; Bestellen bij leveranciers en deze bestellingen vervolgen; Het doorgeven van prijsopgaven aan de winkels. Het verrichten van kleine horlogereparaties. Wie zoeken wij? Je bent goed in het coördineren van processen en je bent administratief goed onderlegd. Je bent proactief en een echte initiatiefnemer. Je bent nauwkeurig, flexibel, klantgericht en je hebt goede communicatieve vaardigheden. Verder beschik je over: Minimaal een afgeronde MBO opleiding; Kennis van het juweliersvak, met name van horloges; Vaardigheden voor het verrichten van kleine horloge reparaties is een pre; Je kan goed zelfstandig werken en presteren onder druk; Je spreekt zowel de Nederlandse als de Engelse taal. Wat bieden wij? · Werken bij de leukste juweliersketen van Nederland; · Fijne werksfeer met enthousiaste collega’s; · Werken met horloges en gouden, zilveren en diamanten sieraden van bekende merken; · Salaris conform de cao Retail Non-Food; · Pensioenregeling en een collectieve ziektekostenverzekering; · 24 vakantiedagen bij een fulltime contract; · 20% personeelskorting. Geïnteresseerd? Wij ontvangen graag jouw motivatiebrief en cv, door te mailen naar sollicitatie@siebeljuweliers.nl Heb jij vragen over deze vacature? Neem dan contact op met HR: 088-6550065. Een Verklaring Omtrent Gedrag is onderdeel van de sollicitatieprocedure. Acquisitie naar aanleiding van deze vacature wordt niet op prijs gesteld. Klantenservice
Source: Siebel Juweliers Groep BV - Lucardi - Siebel Juweliers B.V-