Geplaatst op

30+ dagen geleden

Locatie

Axel, ZE

Beschrijving

Op zoek naar een nieuwe uitdaging waarbij je je ervaring en kennis met betrekking tot product- en accijnsadministratie kunt inzetten? Dan is deze functie binnen dit bourgondisch familiebedrijf wel iets voor jou!

Wat doe je als Administratief medewerker?
Jij verzorgt de product- en accijns administratie van onze opdrachtgever. Je zult o.a. betrokken zijn bij de volgende projecten:
  • accijns entrepot realiseren (accijns-vrije voorraad), dit traject begeleid je en verzorgt de nodige documentatie aanvragen etc. (realisatie per 1/2021)
  • het verder implementeren van het nieuwe ERP programma
  • actief meedenken over opzet van een dochteronderneming in België

Wat kun je?
Jij komt in aanmerking voor deze vacature wanneer je:
  • over HBO werk- en denkniveau bezit
  • ervaring/kennis hebt met internationale handel (harde eis)
  • administratief onderlegd bent
  • bezit over goede computervaardigheden en handig bent met systemen (er wordt gewerkt met het ERP systeem Punch)
  • zelfstandig werkt, je werk ziet en pro-actief handelt
Daarnaast is het zeker een pre als je ervaring hebt met accijnsadministratie, Franse taal beheerst en affiniteit hebt met wijnen en een bourgondische levensstijl.

Wat krijg je?
Je gaat fulltime aan de slag binnen een klein hecht (familie) team van 6 collega's. Salaris is afhankelijk van je profiel en werkervaring.

Interesse in de deze functie en benieuwd naar de mogelijkheden voor jou? Stuur je CV naar daphne@depooter.nl of informeer via 088 1348 365.

Vanwege de huidige COVID-19 maatregelen is onze sollicitatieprocedure anders. Omdat we je helaas niet op ons kantoor kunnen uitnodigen om kennis te maken, lossen we dit momenteel anders op.

Wanneer jouw profiel aansluit bij deze of een eventuele andere vacature, wordt je uitgenodigd voor een telefonisch of digitaal kennismakingsgesprek (bijvoorbeeld via Zoom, Skype of Whatsapp-bellen). Bij een positief gesprek stellen wij jouw CV voor bij de opdrachtgever. Wanneer er een positieve reactie volgt op jouw CV, word je uitgenodigd voor een eerste gesprek. Dit zal ook digitaal zijn of eventueel op locatie bij onze opdrachtgever.

Waar ga je werken?
Onze opdrachtgever Wijnhandel Herman is al ruim 85 jaar gevestigd in Axel. Zij hebben een winkel en daarnaast een 3000 m3 modern magazijn waar hun producten worden opgeslagen en van daaruit worden geëxporteerd in binnen-en buitenland.
Bron: De Pooter