Monster

Administratief-juridisch ondersteuner

Tempo-Team

Almere, FL

FUNCTIEBESCHRIJVING
SALARIS
€ 24,56 Per uur
DIENSTVERBAND
Parttime, Vast dienstverband
VAARDIGHEDEN
Agendabeheer, Bestuursrecht, Juridische dienstverlening, Managementondersteuning, Microsoft Office, Microsoft producten, Openbare orde en veiligheid, Organiseren van meetings, Secretariële ondersteuning, Vergaderingen plannen
LOCATIE
Almere, FL
GEPLAATST
4 dagen geleden

Ben jij een ervaren Juridisch administratief medewerker en wil jij graag aan de slag op een plek waar je echt impact kan maken? Ga dan aan de slag bij het team Veiligheid van de gemeente Almere!

Wat bieden wij jou
  • Tussen de €17,31 en €24,56 per uur obv ervaring!
  • Een opdracht t/m april, verlenging mogelijk!
  • Een veelzijdige baan in een interessant team!
  • Uren zijn flexibel te verdelen over de week!
  • Werken kan op kantoor en vanuit huis!
  • Werken bij de (eigen) gemeente!
Wie ben jij

De nieuwe collega die wij zoeken heeft al wat jaren ervaring op het gebied van juridisch administratieve ondersteuning. Je bent een senior in je vak! Als je affiniteit hebt met bestuursrecht is dat een pré. Verder werk je zorgvuldig en kun je goed omgaan met vertrouwelijke informatie.

So far so good? Wij maken graag kennis met je indien je je herkent in de volgende punten:

  • je hebt aantoonbaar MBO+ werk- en denkniveau;
  • je hebt werkervaring in juridisch administratieve ondersteuning;
  • je kan goed overweg met MS Teams en andere MS Office programma's;
  • je bent doordeweeks 24 uur beschikbaar;
  • je bent in staat een VOG-P te overleggen.
Wat ga je doen

De functie is een combinatie van juridisch werk en secretarieel werk. Ongeveer 16 uur per week zul je bezig zijn met je juridische takenpakket. Je maakt het mogelijk dat juristen en andere teamleden hun werk optimaal kunnen doen. Je houdt overzicht en houdt de juridische administratie netjes op orde. De andere 8 uur per week zul je bezig zijn met secretariële taken. Je organiseert vergaderingen en bijeenkomsten en helpt bij een stukje agendabeheer.

Waar ga je werken

Je komt te werken op de afdeling Bestuur, Veiligheid, Leefbaarheid en Strategie van de gemeente Almere. Binnen deze afdeling word je geplaatst in het team Veiligheid. Dit team, bestaande uit 30 collega's, adviseert de burgermeester over vraagstukken rond de openbare orde en veiligheid. Binnen dit team ga jij aan de slag om de juristen te ondersteunen. Je directe collega's zijn twee managementondersteuners en een senior juridisch adviseur.

Werken in team Veiligheid van de gemeente Almere betekent:

  • flexibel je uren indelen verspreid over de week;
  • een werkplek in hartje centrum, maar ook vanuit huis;
  • een reiskostenvergoeding;
  • een 13e maand.
Sollicitatie
Heeft deze vacature jouw interesse gewekt? Solliciteer dan snel via de Monster Solliciteer button. We nemen daarna zo snel mogelijk contact met je op. Wij hopen je snel te spreken!

Over het bedrijf

T

Tempo-Team

Tempo-Team is jouw partner in werk; of het nou gaat om het vinden van een baan, of de tools die je nodig hebt om juist beter te worden in jouw werk. We kijken daarbij naar jouw wensen; wil je werken van 9 tot 5 of juist van 5 tot 9?

Zoek je een vaste baan of werk je liever flexibel? Wij bieden je dagelijks nieuwe en gevarieerde banen voor elk niveau en vakgebied. Wees onderscheidend met jouw eigen video CV, die je maakt met de Tempo-Team RedApp (Apple Store & Google Play).

Volg gratis trainingen waarbij je zelf bepaalt wat je wilt leren, hoe en wanneer.

Werk je minimaal een jaar voor ons? Dan helpen wij je met een perspectiefverklaring bij de aankoop van je eigen woning. Onze flexwerkers kunnen gebruik maken van aantrekkelijke financiële regelingen of kortingsacties.

Jouw loopbaan, ligt in je eigen handen! En wij helpen je daar graag bij.

BEDRIJFSGROOTTE
1000 t/m 1499 werknemers
BRANCHE
Uitzendbureaus / Werving & Selectie
SECUNDAIRE ARBEIDSVOORWAARDEN
Referral bonus, Vakantiedagen, Pensioen / Pensioenplan , Professionele ontwikkeling
OPRICHTINGSJAAR
1969
WEBSITE
https://www.tempo-team.nl