Accountmanager Relatiebeheer Online Marketing
Waarom SDIM
Klantrelatie gemiddeld 5,5 jaar
Data-driven & resultaatgericht
Heldere taal, no nonsense
Loyale partner voor de lange termijn
Transparante pricing
Hoog kennisniveau
› › › Accountmanager Relatiebeheer Online Marketing
SDIM is een no-nonsense online marketingbureau waar gewerkt wordt aan uitdagende online marketing strategieën en campagnes voor verschillende opdrachtgevers.
Type klanten: e-commerce, B2B, B2C, non-profit
Type organisaties: small tot medium sized
Branches: sterk varierend
Doelstellingen van onze opdrachtgevers: groei & optimalisatie van omzet, leads, bereik, impact & conversie
Kun jij met inhoudelijke argumenten en kennis van zaken online marketing voorstellen uitwerken? En kun je deze transformeren tot concrete adviezen en uiteindelijk een getekende opdracht, voor veelal bestaande opdrachtgevers, maar ook new business, dan kun je bij ons aan de slag!
Wat jij opdrachtgevers belooft, moet daarna worden waargemaakt, dus mooie praatjes passen niet bij SDIM. Dit betekent dus geen harde sales, maar het opbouwen van lange termijn relaties met opdrachtgevers door inhoudelijk advisering.
In deze functie word je verantwoordelijk voor
het begeleiden van upsell- en pitch trajecten
het uitwerken van begrotingen en voorstellen aan bestaande accounts
opvolgen van potentiele new business(leads)
het uitwerken van pitch documenten en voorstellen
samenwerken met de marketingafdeling
ondersteuinen van de specialisten bij klant-management
upsell trajecten aansturen en inhoudelijke online marketing adviezen uitwerken
aanspreekpunt voor opdrachtgevers
project management op lopende adviestrajecten
aansturen/monitoren van het team specialisten op accounts
Wat vragen we?
SDIM zoekt iemand die sterk in zijn schoenen staat. Iemand die er elke dag voor gaat en een natuurlijke drive heeft om alle mogelijkheden die voor handen komen te benutten. Er liggen kansen genoeg maar deze moeten ze ook gecreëerd worden. Daar ligt een belangrijke taak. Fouten maken doet iedereen dus wees vooral niet bang om een keer de mist in te gaan. Uiteraard is enthousiasme een belangrijke eigenschap maar een gezonde dosis inlevingsvermogen en algemene kennis van zaken komen zeer van pas binnen deze functie. Je moet immers in staat zijn om een opdrachtgever met inhoudelijk en steekhoudende argumenten te overtuigen, mee te denken in het belang van zijn/haar business om zodoende het allerbeste advies te leveren. Capaciteiten waar de ideale kandidaat over beschikt: communicatief vaardig, spontaan, intelligent en gedreven. Verdere pre’s zijn:
ervaring met online media sales en online media strategie
2 tot 5 jaar relevante werkervaring
grote affiniteit met data en internet in het algemeen
inhoudelijke/adviserende communicatiestijl
zelfwerkzaamheid en initiatief tonend
communicatief zéér sterk
ervaring met CRM gebruik
ervaring met online marketing (-strategie)
Analytics, SEO en CRO kennis en ervaring is een pré
Wat bieden we
SDIM is een bedrijf die een eigen zienswijze heeft wat een goede werkgever dient te zijn. Verwacht flexibiliteit, eerlijkheid en veel mogelijkheden. Flexibiliteit om thuis te kunnen werken, eerlijkheid in alle communicatie en mogelijkheden om jezelf te kunnen ontwikkelen in de meest brede zin van het woord:
concurrerend salaris
kennisverbreding in alle online marketing disciplines
flexibele werktijden
32u bespreekbaar
veel ruimte voor eigen inbreng en veel vrijheid om de functie naar eigen inzicht in te vullen
informele werkomgeving en pakvrije cultuur
open, gezellige werkomgeving met leuke collega’s
uitstekende en snelle doorgroeimogelijkheden
Geïnteresseerd, en spreekt werken in een klein bedrijf je aan? Stuur je CV dan naar naar de afdeling personeelszaken sollicitatie@sdim.nl t.a.v Pieter Borst of gebruik het formulier op onze website.
Acquisitie naar aanleiding van deze vacature wordt niet op prijs gesteld.
Sollicitatie
CV