Functietype

Fulltime

Geplaatst op

3 dagen geleden

Locatie

Houten, UT

functieomschrijving

ACCOUNTMANAGER CORPORATE BINNENDIENST
locatie: Houten (Utrecht)

Werkmissie:

Ben jij een commerciële en enthousiaste topper? Weet jij klanten te verrassen door goed te luisteren en actief mee te denken met de wensen en verwachtingen van de klant? Vind jij het een uitdaging om jouw klanten de best mogelijke experience te geven? Dan zoeken wij jou!

Waar kom je terecht?

Je komt te werken op een accountteam in een dynamische werkomgeving. Binnen dit team werk je samen met je collega’s van Sales en Operations. Op het accountteam beheer jij het totale wagenpark van jouw klant. Jij weet wat er speelt bij jouw klanten. Je ziet commerciële kansen en speelt hier snel op in. Hierbij zorg jij voor de optimale customer journey.

Hoe ziet je dag eruit?

Vandaag start je vroeg. Je bent om 8 uur aangemeld en pakt koffie. Je checkt je e-mail en stelt je prioriteiten voor de dag. De telefoon gaat en je hebt gelijk een spoedklus. Je moet vandaag nog een huurauto afleveren. Gelukt! Snel weer terug naar je mailbox en de offerte afmaken. Je werkt nog een aantal contractwijzigingen uit en bespreekt deze telefonisch met je klant. Eerst tijd voor een lunchpauze! Na de lunch heb je gelijk een afspraak met je collega van de buitendienst. Je spreekt alle gezamenlijke klanten door. Jij weet exact wat er speelt bij jouw klanten en bespreekt dit met de buitendienst. Samen bespreek je de beste aanpak voor jouw klanten. Daarna heb je nog een aantal openstaande punten. Je maakt een berijder blij met het goede nieuws dat zij een auto mag bestellen. Je beantwoordt gelijk al even haar vragen over het proces en adviseert haar bij de autokeuze. Voor het einde van de dag moeten er nog een aantal offertes de deur uit en moet je nog een aantal offertes nabellen. Om 17.00 uur sluit je af en ga je nog even sporten met een aantal collega’s, zodat je niet in de file staat.

  • Het adviseren en vertalen van de wensen van de klant op het gebied van een passende mobiliteitsoplossing.
  • Het begeleiden en adviseren van de klant in het bestelproces.
  • Het opstellen van offertes, contractwijzigingen.
  • Het onderhouden van een goede relatie met de klant.

Benodigde vaardigheden:

Wie ben jij?

Jij bent een commerciële sales professional met een afgeronde HBO opleiding. Je hebt zo’n drie jaar ervaring in een commerciële rol en/of bent toe aan een tweede stap in je carrière. Je bent fulltime beschikbaar. Het herkennen en inspelen op koopsignalen doe je van nature en bent een resultaatgerichte aanjager. Uiteraard vergeet je nooit de customer journey. Jij bent stressbestendig en je weet altijd de juiste prioriteiten te stellen. Jouw kennis of werkervaring in de leasebranche is altijd een pre.

  • afgeronde HBO opleiding
  • minimaal 3 jaar werkervaring
  • commercieel ingesteld
  • dienstverlenend
  • stressbestendig

Heb jij het Arval DNA?

Teamwork staat centraal bij Arval. Samen met collega’s zorg jij ervoor dat de klant optimaal wordt geholpen. Dit doe je door goed naar de klant te luisteren en altijd de beste oplossing te bieden. Je bent hulpvaardig ingesteld en in staat zaken vanuit meerdere invalshoeken te bekijken. Daarom weet je ons streven naar duurzaamheid te combineren met pragmatische oplossingen.

Als persoon wil jij het beste uit jezelf halen en daarmee draag je bij aan de successen van de organisatie. Je onderscheidt jezelf doordat je outside the box denkt en net dat stapje extra doet voor klanten en collega’s. Je bent nieuwsgierig en denkt actief na over wat beter kan. Bovendien pas je jezelf snel aan in een dynamische en snel veranderende omgeving. Kortom, jij zorgt er samen met collega’s voor dat de organisatie blijft groeien en klaar is voor de (digitale) toekomst.

Wat bieden wij?

  • een prima salaris (EUR 2.400,00 - EUR 3.600,00 bruto bij een 40-urige werkweek afhankelijk van ervaring, leeftijd en kennisniveau)
  • mooie bonusregelingen
  • doorgroeimogelijkheden
  • 25 vakantiedagen
  • reiskostenvergoeding / thuiswerkvergoeding
  • premievrij pensioen, wat serieus geld scheelt!
  • uitzicht op een vast dienstverband
  • mogelijkheid tot flexibele arbeidsuren
  • mooie opleidingsmogelijkheden binnen de Arval Academy
  • gratis sporten in het Arval-Vital programma
  • een abonnement op een automotive vakblad.

Over Arval:

Arval is opgericht in 1989 en is een volle dochteronderneming van BNP Paribas. Arval is gespecialiseerd in autoleasing met een compleet dienstenpakket. Zij biedt haar klanten –grote internationale ondernemingen, het MKB en zelfstandig professionals– oplossingen op maat, die de mobiliteit van hun werknemers bevorderen en klanten alle risico's van wagenparkbeheer uit handen nemen. Ook biedt Arval private lease aan voor consumenten. Deskundig advies en kwaliteit van dienstverlening, die de basis vormen van de beloftes die Arval aan haar klanten deed, worden geleverd in 29 landen door meer dan 6.500 medewerkers. Het totale wereldwijde wagenpark van Arval omvat 1.103.835 voertuigen (februari 2018). Arval is een van de oprichters van de Element-Arval Global Alliance, de langst bestaande strategische alliantie in de markt op het gebied van wagenparkbeheer en wereldleider met 3 miljoen voertuigen in 50 landen. Binnen BNP Paribas, behoort Arval tot de kernactiviteiten van Retail Banking. Lees hier meer over Arval internationaal.

Interesse?

Heb je vragen over werken bij Arval, over deze vacature of de procedure? Neem contact op met Lizanne van Rossum via jobs@arval.nl of op 030-6024444.

Vanwege Covid werken wij allemaal vanuit huis. De sollicitatiegesprekken zullen plaatsvinden via de videoconference Webex.

Wil jij in beweging blijven en ben jij klaar voor dé Arval experience? Solliciteer dan direct!

We kijken uit naar je reactie!