Salaris

€2.5k - €4k Per maand

Type functie

Fulltime

Geplaatst op

30+ dagen geleden

Locatie

Eindhoven, NB

Beschrijving

Talentscoutz
Talentscoutz is een werving, selectie en executive search bureau van en voor sales- en managementtalenten. Wij zijn gespecialiseerd in het bemiddelen van sales functies en management functies in Zuid-Nederland. Daarnaast zijn wij dankzij opgebouwde ervaring, kennis en inzichten een betrouwbare en persoonlijke partner in de ontwikkeling van mensen en organisaties.        

In onze bedrijfsvoering wordt sport als metafoor gebruikt om onze visie dichtbij onszelf te houden en optimaal uit te kunnen dragen. In de sport gaat het namelijk om de prestatie waarbij talent, mentaliteit, leervermogen, expertise en drive belangrijke kernwaarden zijn. Dit zijn precies de kenmerken die wij terugzien in het bedrijfsleven en in de doelgroep functies waarin wij onze talenten bemiddelen.    

Wij werken met mensen die zich onderscheiden door persoonlijkheid, capaciteiten, drive, ambitie en talent. We bemiddelen en helpen organisaties en talenten hun unieke kwaliteiten te ontplooien. Wij verdiepen ons met oprechte interesse in onze klanten en talenten en streven te allen tijde naar volledige aandacht en maatwerk, zodat we optimaal kunnen inspelen op hun behoeften. Op deze manier zijn we in staat vergaand te adviseren en bemiddelen op het gebied van sales en management. Zo zijn wij niet alleen de intermediair, maar ook de kennis- en vertrouwensrelatie die meekijkt en -denkt over het optimaliseren van het verkoopproces en het gewenste resultaat.       

Talentscoutz is persoonlijk en onafhankelijk. Daardoor zijn we een succesvolle speler die vernieuwend en op een unieke wijze actief is binnen het werkgebied van werving & selectie. Wij worden gedreven door kwaliteit, groei en ambitie van mensen en organisaties. Ons oog voor talent maakt ons de beste scouts van sales- en management talenten!

Voor meer informatie, zie: www.talentscoutz.nl  

Clubprofiel
Onze opdrachtgever is een vooruitstrevende en toonaangevende club binnen de Accountancy die zich al sinds jaar en dag bezig houdt met ontwikkelingen in o.a. digitalisering en de manier waarop zij de markt benaderen. Dit doen zij door een uitgebreide focus te leggen op aandacht voor groei, oftewel de ondernemer zo goed mogelijk laten renderen door een synergie te creëren tussen de Accountant en de ondernemer. Hierin is er veel aandacht voor automatisering, waardoor veel onnodig werk wegvalt en de focus verlegt kan worden naar dromen, ontwikkeling en doelen.

Met recht staat deze club bekend om de betrokkenheid richting klanten en medewerkers, waardoor zij door de jaren heen zijn gegroeid tot vooraanstaand partner voor aansprekende MKB bedrijven. Onze opdrachtgever is een Accountantskantoor bestaande uit 25 vaste medewerkers en heeft samenwerking met verschillende partnerkantoren, waardoor zij altijd beschikken over de juiste kennis en kunde, welke zij weg kunnen zetten tegen een scherp tarief.

Onderdelen waar zij zich op richten lopen uiteen van ontzorgende werkzaamheden (zoals geautomatiseerde administratieve verwerking, opstellen (jaar)cijfers, aangiften e.d.) tot aan adviserende werkzaamheden waarbij de aandacht wordt gelegd op groei en het uitvinden van wat er belangrijk is voor de klant.

Voor deze aansprekende club binnen de Accountancy zijn wij actief op zoek naar een (Senior) Assistent Accountant. Wil jij als belangrijke schakel in het veld actief zijn binnen een moderne en klantgerichte omgeving? Reageer dan snel!

Jouw positie in het veld
Als (Senior) Assistent Accountant binnen deze club heb je een zeer afwisselende functie. Je verricht namelijk verschillende accountancywerkzaamheden voor aansprekende organisaties waarmee door de jaren heen partnerships zijn opgebouwd. Hierin beheer je de trajecten en ben je continu met de klant in gesprek om naast je uitvoerende werkzaamheden bezig te zijn met het grotere geheel. Oftewel, wat wil de ondernemer bereiken, wat zijn zijn of haar doelen en hoe kunnen we deze verwezenlijken? Naast het opstellen van jaarrekeningen, het inrichten van financiële administraties en het opstellen van tussentijdse rapportages, ben je zijn vraagbaak voor dagelijkse administratieve en fiscale vraagstukken.

Een uitdagende functie op niveau, waarin je de mogelijkheid krijgt om jezelf verder te ontwikkelen, zowel vakinhoudelijk als op persoonlijk vlak.

Transfereisen

  • Afgeronde HBO opleiding of minimaal HBO opleiding in afrondende fase;
  • Minimaal 2 jaar ervaring binnen de Accountancy branche;
  • Feeling met de moderne automatiseringsomgeving;
  • Klantgericht en service verlenend;
  • Passie voor bedrijfsadvies.

Voorwaarden spelerscontract

  • Er is ruimte voor eigen initiatieven en ideeën;
  • Goed, marktconform salaris afhankelijk van achtergrond en ervaring;
  • 208 verlofuren bij een 39-urige werkweek en 3 roostervrije dagen;
  • Goede pensioenregeling;
  • Onbelaste reiskostenvergoeding;
  • Een onbelaste telefoonkostenvergoeding;
  • Voldoende doorgroeimogelijkheden.